تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا درحوزه گردشگری لرستان پرداخت شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲ میلیارد تومان از مجموع پنج میلیارد تومان تسهیلات درخواستی برای جبران بخشی از خسارت‌های کرونا به فعالان این حوزه پرداخت شده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایرنا ، "اسکندر فلاح‌وند" روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در این راستا ۱۹۳ پرونده با ۲۸۱ نفر اشتغال برای دریافت پنج میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان تسهیلات حوزه گردشگری در استان تشکیل شد. با شیوع کرونا و خسارت در بخش گردشگری یکهزار و ۲۰۰ نفر در لرستان بیکار شدند که در این زمینه پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان همچنین با اشاره به تورهای گردشگری غیر مجاز در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ تور غیر مجاز گردشگری در استان شناسایی شده که رسیدگی به تخلف آنها از طریق مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری است.

 

۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می کنند که ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت از جمله این مراکز هستند.لرستان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است و شیوع کرونا بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به حوزه گردشگری این استان خسارت وارد کرده است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics