تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیرکل امور مالیاتی استان البرز:

مودی محوری از ویژگی های نظام مالیاتی هوشمند است

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز گفت: از ویژگی های نظام مالیاتی هوشمند، انسجام، مودی محوری و تشخیص براساس اطلاعات ورودی سیستم مالیاتی است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمدی، مدیرکل امور مالیاتی البرز با اشاره به مزایای اجرای نظام مالیاتی هوشمند در کشور اظهار داشت: از ویژگی های نظام مالیاتی هوشمند، انسجام، مودی محوری و تشخیص براساس اطلاعات ورودی سیستم مالیاتی است که قادر است ارتقاء سطح تمکین داوطلبانه را به دنبال داشته و افزایش رضایت مودی را در راستای نیل به برقراری بیش از پیش عدالت مالیاتی در جامعه متبلور نماید.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: با انجام اقداماتی همچون اصلاح در قوانین و مقررات مالیاتی، بهبود مدیریت منابع انسانی، افزایش کیفیت ارائه خدمات به مودیان، توسعه خدمات الکترونیکی، کاهش هزینه های وصول و مقابله با فرار مالیاتی، به دنبال توسعه و و ارتقاء فرهنگ مالیاتی، برقراری بیش از پیش عدالت مالیاتی و بهبود ساختار توزیع درآمد هستیم.

 

 


مدیرکل امور مالیاتی البرز گفت: با اتکا به یک نظام مالیاتی کارآمد و هوشمند که بر پایه فرایند های مالیاتی مدون، فرهنگ و رفتار سازمانی شایسته، زیرساخت و فناوری مطلوب و نیروی انسانی توانمند بنا گردیده، بی شک مدرن سازی و تحقق یک نظام مالیاتی هوشمند و موثر امکان پذیر خواهد بود.

 

 

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با اتخاذ این رویکرد، رضایت ذی نفعان، شفاف سازی رویدادهای مالی و مالیاتی و در نهایت، برپایی بیش از پیش عدالت اجتماعی محقق خواهد شد و چشم انداز روشن نظام مالیاتی کشور با تکیه بر ارزش های محوری و خط مشی اصلی سازمان امور مالیاتی کشور از طریق ایجاد و استقرار یکپارچه نظام مالیاتی هوشمند و کارآمد، به ثمر خواهد نشست.

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics