تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

"قیمت مسکن" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! از آنجاییکه بی سوادی مالی موجب شود تا بسیاری از مردم قربانی وام های بزرگ، وام های مسکن پر خطر،کلاهبرداری و نرخ های بسیار بالای بهره شوند و به نوبه خود منجر به کاهش اعتبار، ورشکستگی یا مصادره اموال گردد بنابراین سواد و دانش مالی درگاه ورودی همه بازارها به خصوص مسکن نیز می باشد. به همراه دانش و سواد مالی، قیمتهای این بازار را به طور مداوم و هفتگی دنبال کنید

خانه در غرب تهران چند؟


خانه‌های غرب تهران همواره متقاضیان خود را برای خرید داشته است و بسیاری برای خرید و یا اجاره مسکن به این منطقه تهران مراجعه می‌کنند؛ گفتنی است که واحدهای غرب تهران از نظر قیمت مسکن در بازه متفاوتی خرید و فروش می‌شود و به همین دلیل نیز می‌توان واحدهایی گران و یا ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران در آن معامله کرد.

 

 

 


آپارتمان‌های زیر ۱۰سال تهران چند؟


افراد زیادی در هنگام خرید خانه، معامله واحدهایی با سن کمتر از ده سال را ترجیح می‌دهند؛ چرا که این واحدها در صورتی که سن کمی داشته باشد، نیاز به بازسازی و... نداشته و معمولا نیز امکانات بیشتری نسبت به آپارتمان‌های قدیمی داراست؛ آپارتمان‌های نزدیک به ده سال نیز قیمت کمتری نسبت به آپارتمان‌های نوساز دارد و از سویی دیگر معمولا یا نیاز چندانی به بازسازی ندارد و یا این بازسازی جزیی خواهد بود که البته باتوجه به شرایط ساختمان و... این موضوع می‌تواند متفاوت باشد

 

 

 


واحدهای نوساز تهران چند؟/ کاهش شدید معاملات آپارتمان نوساز


براساس اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، معاملات واحدهای نوساز طی یک ماه اخیر کاهش شدیدی داشته است و از 2هزار معامله صورت گرفته فقط 71معامله مربوط به واحدهای نوساز بود؛ برخلاف واحدهای نوساز تعداد آپارتمان‌های یک ساله که در این مدت معامله شد، تقریبا 700معامله بود و بیش از یک سوم معاملات مسکن در بهمن و اوایل اسفند را از آن خود کرد.

 

 

 

 

خانه در مجیدیه تهران چند؟


مجیدیه یکی از محله‌های معروفی است که در شمال شرقی تهران و منطقه4 و 8 شهرداری قرار دارد؛ این محله علاوه بر دسترسی به چند بزرگراه، به ایستگاه مترو و بی آرتی نیز دسترسی دارد و از این نظر بسیاری از افراد که خواهان سکونت در شرق تهران هستند، مجیدیه را برای زندگی برمی‌گزینند.

 

 

 


آپارتمان‌های کوچک قلب تهران چند؟


باتوجه به افزایش قیمت مسکن طی دو سال اخیر، خرید واحدهایی با متراژ بالا برای بسیاری از افراد سخت شده است و تقاضا برای واحدهایی با متراژهای پایین‌تر روندی افزایشی به خود گرفت.

 

 

 

 

آپارتمان‌های جنت آباد چند؟


جنت آباد یکی از محله‌های تهران است که در غرب شهر قرار گرفته و در منطقه5 شهرداری تهران واقع شده است؛ منطقه5 نیز از پرمعامله‌ترین مناطق تهران بوده و بنابر آن می‌توان نتیجه گرفت که تعداد معاملات در این محله نیز بالاست.

 

 

 


آپارتمان‌های یک ساله منطقه ۲ تهران چند؟


منطقه2 یکی از مناطق تهران است که در غرب این شهر قرار دارد؛ این منطقه متقاضیان زیادی در حوزه خرید مسکن دارد و همواره توجه بسیاری از خریداران و سرمایه‌گذاران را در بخش مسکن به خود جلب کرده است.

 

 

 


خانه‌ های شمال تهران چند؟


منطقه‌های یک، سه و برخی از محله‌های منطقه2 جز گران‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود که در شمال شهر تهران قرار دارد. در یک ماه اخیر غالب آپارتمان‌های این مناطق قیمتی بالای 50میلیون تومان در هر متر مربع داشته و واحدهای متراژ پایین کمی نیز در بین معاملات این مناطق دیده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics