تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سشنبه تا سشنبه با خبرهای سرمایه گذاری

"سرمایه گذاری" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه‌گذاری به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است به عبارت دیگرسرمایه گذاری یعنی خرید یک دارایی یا هر چیز دیگری به این امید که در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت و یا درآمدی را ایجاد خواهد کرد. امروزه سواد مالی و سرمایه گذاری یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فردی در هر سن و سالی بایستی آنها را آموزش ببیند تا بتواند از سرمایه هایی که دارد بهترین استفاده را ببرد و بتواند آینده مالی خود را تامین کند


افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه گذاری صنعتی و رشد بیش از ۲۸ درصدی اشتغال پروانه‌های بهره‌برداری در ۱۰ ماه امسال/به دنبال تمرکز منابع بخش صنعت در بانک‌های حامی تولید هستیم


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


معاون امور صنایع وزارت صمت در اردبیل از رشد ۳۸ درصدی جوازهای تاسیس صادره صنعتی در ۱۰ ماه امسال خبر داد.

 


میزان تسهیلات بانکی به تولید متناسب با تورم نیست/ به دنبال ایجاد ارتباط موثر بین حوزه تولید و بازار سرمایه هستیم


معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به محدودیت‌های روش‌های تامین سرمایه سنتی از ایجاد ارتباط بین حوزه تولید و صنعت خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت صمت معرفی و استفاده از روشهای جدید تامین مالی و تمرکز بر روی بازار سرمایه در حوزه تولید است.

 


بازار سرمایه باید درخدمت به توسعه سرمایه گذاری و رونق تولید باشد/ سال 1400 ورود حوزه معدن به بورس


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر بورس در خدمت تولید و بخش واقعی اقتصاد قرار نگیرد نمی تواند در مسیر هدفی که برای آن تعیین شده است نقش آفرینی کند.

 


بازگشت بیش از یک‌هزار و ۴۲۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال به چرخه فعالیت / اشتغال ۲۴ هزار نفر در کشور عملیاتی شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با افتتاح طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های جدید در بخش صنعت، جهش تولید در کشور به معنای واقعی محقق شده است.

 


افتتاح واحد تولیدی ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل توسط وزیر صمت/ اشتغالزایی برای ۸۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی


وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین برنامه سفر خود به استان اردبیل، واحد تولیدی ریسباف ابریشم آرتا را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

 

 

 

 

افتتاح واحد تولید محصولات چوبی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل/ اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری ثابت ۱۷۰ میلیارد تومانی


وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین برنامه از سفر خود به استان اردبیل، شرکت نگین زرین چوب آرتاویل را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

 


ورود وزیر صمت به اردبیل/ استقبال از رزم حسینی توسط مسئولان استانی و نمایندگان مجلس/بهره برداری از ۲ طرح با حجم سرمایه ثابت ۳۵۰ میلیارد تومان


وزیر صمت در ادامه سفرهای استانی خود، امروز یکشنبه به استان اردبیل سفر کرد و در بدو ورود به این استان در فرودگاه بین المللی اردبیل، مورد استقبال معاون اقتصادی استاندار، نمایندگان و مسئولان استان اردبیل قرار گرفت.

 


برگزاری وبینار تامین مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی برای بخش تولید


مدیرکل دفتر تامین مالی و پشتیبانی تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور بهره گیری شرکتها از ظرفیتهای بازار سرمایه ، وبینار آشنایی بنگاههای صنعتی ، معدنی و تجاری کشور با روش های تامین مالی در بازار سرمایه در روز دوشنبه 18 اسفند برگزارمی گردد.

 


حضور صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در سومین نمایشگاه بین المللی ایران کار (جابکس)


سومین نمایشگاه ایران کار (جابکس) با حضور برخی شرکت‌های دولتی و خصوصی، در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

 


آغاز عملیات انتقال کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز با سرمایه‌گذاری هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان/ جهش تولید و رونق اقتصاد با توسعه صنایع تبدیلی


رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به سرمایه گذاری هزار و ۷۸۰ میلیارد تومانی طرح انتقال کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، توسعه صنایع تبدیلی را گامی موثر در راستای جهش تولید و رونق اقتصادی در کشور دانست.

 

 

استفاده از ظرفیت استان فارس در استقلال تولید روغن خوراکی/ ضرورت توجه به جذب سرمایه و ایجاد اشتغال در کشور


رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور انتقال کارخانه روغن نباتی شیراز را یکی از مطالبات زیست محیطی استان عنوان کرد و گفت: توانمندی استان فارس در زمینه تولید روغن عاملی برای استقلال در تولید خواهد شد.

 


ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری با استفاده از ظرفیت‌های معطل مانده در حوزه معدن/ واگذاری محدوده‌های معدنی فاقد مالک از طریق مزایده عمومی


در راستای هدایت هدفمند منابع و سرمایه‌های کشور در جهت منافع ملی و رشد اقتصادی کشور، محدوده‌های بلوکه شده معدنی در سراسر کشور از طریق مزایده عمومی و در چارچوب اختیارات قانونی وزارت صمت، واگذار خواهد شد.

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics