تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیر کل امور مالیاتی اصفهان گفت:

مالیات بر ارزش افزوده عامل توسعه زیرساخت های شهری

مدیر کل امور مالیاتی اصفهان، مالیات بر ارزش افزوده را عامل توسعه زیر ساخت های شهری برشمرد. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، مهدلو، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان در مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که با حضور جمعی از مسولین استان برگزار شد گفت: نقش مالیات برارزش افزوده درآبادانی شهر کاملا محسوس است و بخش عمده ای از درآمدهای شهرداری ها از محل عوارض ارزش افزوده ای که توسط مردم پرداخت می شود، تامین می شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان ،مالیات بر ارزش افزوده را عامل توسعه زیر ساخت های شهری برشمرد و افزود: در سال گذشته بالغ بر 1600 میلیارد تومان از محل این عوارض در اختیار شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری قرار گرفت و خوشحالیم که در 10 ماهه امسال حدود 1500 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده توزیع شده است.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مهدلو هم چنین گفت: نقش و جایگاه قانون مالیات بر ارزش افزوده و مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی، در آبادانی شهر کاملا محسوس است، بخشی از هزینه اجرای طرح‌ های عمرانی استان از محل دریافت عوارض تامین می‌شود .

 

 


مدیرکل امور مالیاتی اصفهان، با اشاره به اقدامات ارزشمند در راستای حمایت از صنعتگران و واحدهای تولیدی در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: بسته حمایتی مالیاتی ویژه‏ مشاغل آسیب دیده از کرونا، همچون تمدید مهلت پرداخت، بخشودگی جرایم، تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه و تقسیط های بلندمدت نیز ارائه گردیده است.

 


شهردار اصفهان، در خاتمه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد امورمالیاتی اصفهان و کمک های انجام شده از محل ارزش افزوده به شهرداریها، با اشاره به تعاملات به وجود آمده و جایگاه مالیات بر ارزش افزوده در عمران و آبادانی شهری گفت: مالیات بر ارزش افزوده به لحاظ نقد بودن و استمرار داشتن، پشتوانه بزرگی برای شهرداری در ارائه خدمات به مردم است که دراین راستاکسب رضایت مردم موجب امنیت می‌شود وبرای ما حائز اهمیت است.

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics