تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیلات دانشگاه پیام نور برای پذیرش الکترونیکی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تسهیلات این دانشگاه برای پذیرش الکترونیکی و کاهش مراجعه حضوری دانشجویان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبر مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مرتضی محسنی از امکانات جدید دانشگاه پیام نور برای سهولت پذیرش غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه خبر داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به پیشخوان‌های جدید ایجاد شده در سیستم گلستان این دانشگاه گفت: پیشخوان‌های، پیگیری صدور دانشنامه و درخواست‌های، مرخصی زایمان، موارد مطرح در کمیسیون موارد خاص، مهمانی، تغییر رشته، تسویه حساب، بررسی نقص پرونده، اصلاح مشخصات، انصراف، ترم اخر بودن و عدم مراجعه در سیستم گلستان ایجاد شد و از این پس دانشجویان می‌توانند تمام موارد ذکر شده را از طریق این سیستم به نشانی reg.pnu.ac.ir ثبت و پیگیری کنند.

 

وی همچنین به پذیرش الکترونیکی نودانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور سهولت در امر پذیرش دانشجویان امکاناتی نظیر، استعلام سیستمی مدارک تحصیلات دانشگاهی و مدارک دیپلم جهت پذیرش غیر حضوری، استعلام سیستمی مشخصات شناسنامه‌ای، کاهش روند مراحل پذیرش در مواردی که ضروری نبوده و کاهش بارگذاری فرم‌های آموزشی با جایگزینی تیک تأیید سیستمی در سیستم گلستان فراهم شد.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics