تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دکتر نوبخت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند/ با یک بیستم درآمدهای نفتی،کشور را اداره می‌‌کنیم

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه پانزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درحالی تولید ناخالص داخلی کشورهای صنعتی منفی شد که در این شرایط که در تحریم نیز بودیم، موفق عمل کردیم

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از مرکز اطلاع رسانی،روابط عمومی و اموربین الملل، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند و با وجود کرونا باید از این گردنه سخت به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی عنوان کرد: بودجه تقریباً با توافق نسبی بین دولت و مجلس تهیه شده و مواردی که مانند سنوات گذشته از منظر شورای نگهبان یا قانون اساسی ایراد یا مغایرتی با شرع مقدس داشت، اعلام شد و انتظار داریم تا پایان هفته مجلس فرصت پیدا کند تا ایرادات شورای نگهبان را برطرف کند، به نظر می‌رسد با اصلاحاتی که برای تامین نظر شواری نگهبان روی مصوبات مجلس در بودجه صورت می‌گیرد بتوانیم تا پایان هفته، بودجه را به عنوان قانون داشته باشیم.

 

 


نوبخت در ادامه تصریح کرد: در کنار بودجه احکام مختلفی بود که یکی از احکام مرتبط با افرادی است که شایستگی دریافت یارانه را دارند منتها به هر دلیلی استفاده نکردند، با همان ساز و کاری که قانون مشخص کرده و آیین‌نامه اجرای آن در دولت در تبصره ۱۴ نوشته می‌شود، ان‌شاءالله بتوانیم بازماندگان را نیز به جمع یارانه‌بگیران اضافه کنیم. دو یارانه در روز‌های مشخص و معین ماه پرداخت می‌شود .

 


دکتر نوبخت افزود: درخواست پرداخت پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز (یکشنبه) انجام می شود.
وی ادامه داد: اکنون با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است، حقوق کارمندان را داده و طرح های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم، به جای صد و چند میلیارد با چند میلیارد باید همه این مسائل را حل و فصل کنیم هر چند در بخش عمرانی، برخی طرح ها در حال افتتاح است.

 

 

معاون رئیس جمهوری در تجلیل از ماموران راهور خاطر نشان کرد: ماموران راهور در عملکرد خود موفق بودند، به رغم ماموریت اصلی خود که حفظ جان مردم است، در روزهای گرم تابستان و روزهای سرد و یخبندان حضور داشته و آرامش را در سطح جاده ها برقرار کردند و کرونا نیز وظایف آنها را مضاعف کرد.

 

منبع خبر: ​مرکز اطلاع رسانی،روابط عمومی و اموربین الملل
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics