تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

"قیمت مسکن" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! جهت ورد به این بازار قیمتها را به طور مداوم رصد کنید.

یک خانه ۵۰متری در تهران چند؟


واحدهای ۵۰متری در تهران واحدهای کوچک و نقلی‌ هستند که عموما یک خواب داشته و در مناطق جنوبی تعداد آن‌ها بیشتر است؛ برای مثال منطقه۱۰ یکی از مناطقی است که واحدهای ۵۰متری زیادی در آن معامله می‌شود.

 

 

 


خانه‌های پونک تهران چند؟


پونک محله‌ای در غرب تهران است که در منطقه 2 و 5شهرداری تهران قرار دارد؛ این محله از معروف‌ترین و محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران محسوب شده و شهروندان زیادی تمایل به خرید، اجاره و یا رهن مسکن در این محله دارند و از این رو پونک از پرمعامله‌ترین محله‌های غربی تهران به شمار می‌آید.

 

 

 


یک آپارتمان در شهرک غرب چند؟


شهرک غرب یکی از محله‌های مرفه‌نشین و لوکس در شمال غرب تهران محسوب می‌شود که در منطقه2 شهرداری قرار دارد و با نام شهرک قدس نیز شناخته می‌شود؛ این محله به اتوبان‌های اصلی تهران دسترسی داشته و از محله‌های گران قیمت تهران در بخش مسکن به شمار می‌آید.

 

 

 


آپارتمان‌های ۱۳۰متری تهران چند؟


در بهمن ماه سال گذشته تقریبا 2هزار معامله در تهران انجام شد و از این مقدار، حدود 120معامله، مربوط به واحدهایی بود که حدود 130متر داشتند؛ باتوجه به اینکه واحدهایی با متراژ بالا در جنوب تهران و مناطقی که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها پایین است کمتر معامله می‌شود، می‌توان گفت واحدهایی با این متراژ در مجموع با قیمت‌های بالایی معامله می‌شود.

 

 

 


واحدهای نقلی منطقه دو تهران چند؟


منطقه٢ یکی از مناطق تهران در غرب این شهر است؛ این منطقه طرفداران زیادی در حوزه خرید و فروش و یا اجاره مسکن دارد؛ متوسط قیمت مسکن نیز در این منطقه بالا است؛ از این جهت بسیاری از افرادی که تمایل به خرید مسکن در منطقه دو دارند، واحدهای کوچک را ترجیح می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics