تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گری‌اسکیل در اقدامی دوباره ۳.۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال خرید اشتراک

روند رو به رشد ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین بسیاری شرکت ها سازمان های مختلف را به سمت خرید بیت کوین سوق داده است. نه فقط گری اسکیل بلکه تسلا و سایر شرکت های مطرح در دنیا اقدام به خرید این ارز دیجیتال در مقدار های بالا و قابل توجهی کرده اند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت طلا، گری‌اسکیل در اقدامی دوباره ۳.۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال خرید.

روند رو به رشد ارز های دیجیتال بخصوص بیت کوین بسیاری شرکت ها سازمان های مختلف را به سمت خرید بیت کوین سوق داده است. نه فقط گری اسکیل بلکه تسلا و سایر شرکت های مطرح در دنیا اقدام به خرید این ارز دیجیتال در مقدار های بالا و قابل توجهی کرده اند.

 

 

 

در خبری جدید حالا شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در تاریخ ۲۹ مارس ۳.۱ میلیارد دلار صرف خرید بیت کوین، اتر و سایر ارزهای دیجیتال کرده است. ارزش سبد سرمایه گری‌اسکیل بعد از این خرید به ۴۴.۱ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که ارزش ذخیره بیت کوین این شرکت ۳۷.۳ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

 

گری‌اسکیل ، وابسته به گروه ارز دیجیتال باری سیلبرت ، در طی یک روز مقدار قابل توجهی رمزنگاری خریداری کرده است: 3.1 میلیارد دلار بیت کوین ، ETH و سایر ارزهای دیجیتال.

از 29 مارس ، گری‌اسکیل با داشتن 44.1 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده حالا روز به روز به میزان ذخیره ارز های دیجیتال خود بخصوص بیت کوین پرداخته است. در آخر هفته در مجموع 3.1 میلیارد دلار توسط این شرکت خریداری شده است. در روز جمعه ، 26 مارس ، Grayscale Investments مقدار کمتری را در اختیار داشت: 41 میلیارد دلار دارایی دیجیتال.

 

آنچه که حالا گری‌اسکیل انواع ارز های دیجیتال در اختیار دارد شامل بیت کوین ، اتریوم، استلار، لایت کوین و سایر است.

اخیراً ، این شرکت پنج ارز قابل اعتماد دیگر را در آلت کوین ها محبوب برای خود در نظر گرفته است : BAT ، MANA ، LINK ، FIL و LPT. در حال حاضر گری‌اسکیل در مجموع 37.3 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.

 

این شرکت با خرید های پردرپی بیت کوین در مدت اخیر به نوبه خود تاثیراتی نیز بر قیمت بیت کوین داشته است.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics