تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عنوان 6دلیل که به شما می گوید سرمایه گذاری بلند مدت بهتر است

وقتی نوبت به سرمایه گذاری برای آینده شما می رسد ، مسیرهای بی شماری وجود دارد که می توانید طی کنید. ، انواع مختلفی از سرمایه گذاری وجود دارد. اما بهترین نوع سرمایه گذاری چیست ؟

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری طلا،6  دلیل که به شما می‌گوید سرمایه گذاری بلندمدت بهتر است

وقتی نوبت به سرمایه گذاری برای آینده شما می رسد ، مسیرهای بی شماری وجود دارد که می توانید طی کنید. ، انواع مختلفی از سرمایه گذاری وجود دارد. اما بهترین نوع سرمایه گذاری چیست ؟

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وقتشه کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنی! دانلود رایگان تبلیغات

سرمایه گذاری در دراز مدت مزایای زیادی را به همراه دارد که سرمایه گذاران که سعی می کنند زمان بازار یا معامله روزانه را در کوتاه مدت انجام دهند ، به راحتی نمی توانند از آنها استفاده کنند. در اینجا 6 دلیل وجود دارد که سرمایه گذاری بلند مدت بدون شک هوشمندانه ترین و ساده ترین راه برای سرمایه گذاری است.

 

1. احساسات را از معادله خارج می کند
یکی از بزرگترین جنبه های سرمایه گذاری طولانی مدت این است که تقریباً کاملاً احساسات شما را از معادله دور می کند. بازاری که در عرض چند روز 10٪ جهش داشته باشد ، شما را مجبور نخواهد کرد که سریعا اقدام به فروش آن کنید، در واقع شما چشم انداز رشد بلند مدت برای یک کسب و کار دارید.

 

2. داده ها نشان می دهد تقریباً همیشه حق با شماست
از نظر تاریخی ، اگر دید بلند مدت برای سرمایه گذاری خود در نظر بگیرید، احتمال اینکه بتوانید درآمد کسب کنید بیشتر است. اگرچه سهام تقریباً 50-50 احتمال افزایش یا نزول دارد ، سهام فقط می تواند تا قیمت 0 سقوط کند ، اما می تواند بی نهایت افزایش یابد.

 

3. سود مرکب
خرید سهام در دراز مدت به شما امکان می دهد از مزد مرکب یا توانایی سرمایه گذاری مجدد سود خود (به عنوان مثال سود سهام) در طول زمان استفاده کنید. زمان بهترین دوست شما به عنوان یک سرمایه گذار است و توانایی سرمایه گذاری مجدد سود با 3٪ می تواند تفاوت عمده ای در ثروت شما در زمان بازنشستگی ایجاد کند!

 

4- انجام این کار برای هرکسی واقعاً آسان است
یکی از بزرگترین جنبه های سرمایه گذاری طولانی مدت این است که هرکسی می تواند این کار را انجام دهد. وارن بافت لازم نیست که نمونه کارهای مشاغل خوب را انتخاب کرده و به مدت 10 ، 20 یا 50 سال روی آنها آویزان شود. مطمئناً ، شما همیشه حق با شما نیست ، اما نگران نباشید ، حتی بزرگترین سرمایه گذاران در یک سوم زمان - یا بیشتر - اشتباه می کنند. اما با سرمایه گذاری طولانی مدت هیچ مشکلی در مورد یادگیری سبک های مختلف تجارت وجود ندارد زیرا شما "تاجر فعال" نخواهید بود.


5- شب بهتر می خوابید
سرمایه گذاری طولانی مدت به شما امکان می دهد شب ها بهتر بخوابید. احتمال این وجود دارد که مشاغلی که می خواهید در آنها سرمایه گذاری کنید شرکتهایی با کیفیت بالا هستند و بنابراین تمایل آنها به بی ثباتی نسبتاً کم خواهد بود. با این روش شما استرس کمتری را نسبت به وضعیت سرمایه گذاری خود خواهید داشت.

6.شما مالیات کمتری پرداخت خواهید کرد
یکی دیگر از مزیت های سرمایه گذاری طولانی مدت این است که مالیات شما بسیار کمتر از یک تاجر فعال است. تاجران کوتاه مدت یا کسانی که سرمایه گذاری های خود را برای مدت 365 روز یا کمتر دارند ، مالیات را با بالاترین نرخ مالیات حاشیه ای خود پرداخت می کنند.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics