تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
رییس دانشگاه تهران:

تحول بزرگ در اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه تهران با طرح شهردانش

تهران-ایرنا- رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه اثرات اجرای طرح شهر دانش دانشگاه تهران در آینده مشاهده خواهد شد، گفت: با اجرای این طرح شاهد یک تحول بزرگ در کسب و کارهای جدید و موضوع اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهیم بود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از  گزارش ایرنا، محمود نیلی احمد آبادی روز یکشنبه در افتتاح مراکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران افزود: برای مجموعه دانشگاه تهران برنامه های توسعه علم و فناوری تعریف و سعی شده است مراکز نوآوری را در کنار کلاس ها و آزمایشگاه‌ها ببریم تا از فضای فیزیکی جدا شوند و در عین حال مکان های خاص برای استقرار شرکت ها پیش بینی شده است.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تصریح کرد:  گستردگی دانشگاه تهران از دریای خزر تا خلیج فارس است و در تمام این حوزه ها مراکز نوآوری دانشگاه شکل گرفته است. یکی از این مراکز(مرکز نوآوری اینترنت اشیا) امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد و در کنار آن طرح شهر دانش به عنوان یک مفهوم جدید محسوب می شود.

 

 

 نیلی احمد آبادی اظهار داشت: در طرح شهر دانش، پارک علم و فناوری، نوآوری و آموزش به قلب جاری شهر تهران برده شده و از این طریق مرز بین دانشگاه و شهر و تجارت برداشته شده است. دانشجو  هم زمان با آموزش می تواند پژوهش کند و با فناوری و نوآوری آشنا شود تا راه های کسب و کار را فراگیرد.

 

رییس دانشگاه تهران گفت: اثرات این طرح را در آینده خواهیم دید و شاهد یک تحول بزرگ در کسب و کارهای جدید و موضوع اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهیم بود  که خود را در آموزش، پژوهش و نوآوری می بینند.

 

 

وی یادآور شد: امید است مجلس و همه بخش های کشور در خصوص اجرای این طرح کمک کنند. دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه پیشرو است و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد خیلی سریع در سایر نقاط کشور گسترش می یابد.

 

به گزارش ایرنا، ۲ مرکز نوآوری و یک طرح فناورانه در دانشکده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح و رونمایی شد.

منبع خبر: سایت ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics