تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
هر هفته یک ایده یک کار آفرینی

بازاریابان و فروشندگان عزیز به زبان بدن خود دقت کنید!

🔺 چند راز زبان بدن انسان های موفق بدن ما زبانی مخصوص خود دارد و کلمات آن همیشه با محبت نیست. به احتمال بسیار زیاد زبان بدن شما بخش مهمی از آن کسی‎ست که هستید، تا جایی که شاید حتی فکرش را هم نکنید. اگر موضوع این است، پس وقت‎اش شده که کاری بکنید؛ چون ممکن است کارخرابی کنید.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از مدرسه کسب وکار،🔺 چند راز زبان بدن انسان های موفق:

1. خمیده بودن علامت بی‎احترامی‎ست. این علامت می‎گوید که خسته هستید و علاقه ای به جایی که در آن هستید ندارید. شما هرگز به رییس‎تان نمی‎گویید: « نمی‎فهمم چرا مجبورم به تو گوش بدهم »، اما اگر خمیده باشید، مجبور نیستید بگویید. بدن‎تان آن را برای‎تان بازگو می‎کند، با صدایی بلند و به وضوح.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مغز ما سیم‎کشی شده تا قدرت را با میزان فضایی که افراد اشغال می‎کنند برابر کند. ایستادن با شانه‎هایی مستقیم و رو به عقب، یک موقعیت قدرتمند است. این کار میزان فضایی را که اشغال می‎کنید، زیادتر می‎کند. از سوی دیگر، خمیده‎بودن در نتیجه متلاشی‎شدن بدن‎تان ایجاد می‎شود و فضای کمتری اشغال می‎کند و قدرت کمتری منعکس می‎کند.حفظ حالتی خوب حکم بر احترام می‎دهد و مشارکت هر دو طرف بحث را بالا می‎برد.

 

 

2. حرکات اغراق آمیز می‎توانند نشانگر این باشند که شما چندان مبتنی بر حقیقت حرف نمی‎زنید. روی حرکات کنترل شده و کوچک و همچنین حرکاتی باز- همچون باز کردن بازوها از هم یا نشان‎دادن کف دست خود هدف‎گذاری کنید که نشانگر رهبری و اعتماد به‎نفس‎تان است و از طرفی بیانگر این امر است که شما چیزی برای پنهان‎کردن ندارید.

 

3. نگاه به ساعت وقتی که با کسی صحبت می‎کنید علامتی واضح از بی‎احترامی و غروراست. این حرکت حامل این پیام است که کارهایی بهتر از صحبت کردن با فردی که با او هستید برای انجام دارید و نگران از دست دادن آن‎هاهستید.

 

4. روی خود را از دیگران برگردانید یا تمایلی به صحبت نشان ندهید نشانگر این است که خود را دخالت نمی‎دهید، علاقه‎ای ندارید، ناراحت هستید یا حتی شاید به فردی که در حال صحبت است اعتماد ندارید.
سعی کنید به سمت فردی که در حال صحبت است رو کنید و کمی خود را خم کنید گویی که به صحبت‎های آنان گوش فرا می‎دهید. این برای فردی که صحبت می‎کند نشانه این است که همه توجه و تمرکز شما را به خود معطوف کرده‎اند.

 

 

منبع خبر: مدرسه کسب و کار
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics