تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اختصاص تسهیلات سه میلیارد ریالی به برندگان رقابت اینوتکس پیچ ۲۰۲۱

تسهیلات سه میلیارد ریالی به برندگان فینال رقابت اینوتکس پیچ ۲۰۲۱ (inotexpitch۲۰۲۱) اختصاص می‌یابد.

به گزارش لحظه نگ حَسمان به نقل از گزارش روز شنبه پارک فناوری پردیس، چهارمین رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس (اینوتکس پیچ) از ۲۵ بهمن ۹۹ در ۶ استان (قزوین، تبریز، همدان، کرمان، بوشهر و تهران) آغاز شد و تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه دارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این رویداد تیم های شرکت کننده در هر استان با هم به رقابت می پردازند و در نهایت ۲ تیم از هر استان به فینال این رقابت ها که در تهران برگزار می شود، راه پیدا می کنند و باهم به رقابت می پردازند.

 

در این رویداد خدمات و تسهیلات ویژه‌ای به برندگان فینال اختصاص می یابد و از مهم ترین تسهیلات اعطایی می‌توان به تسهیلات بانک توسعه تعاون و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اشاره کرد.

 

اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که برای چهارمین سال متوالی رقابتی بزرگ بین استارتاپ‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند،  مرحلۀ نخست این رقابت‌ها از بهمن ماه تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در ۶ شهر ایران برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص می شوند.

 

 در ادامه از استارتاپ های برگزیده شده در مرحله مقدماتی (۲ الی ۳ استارتاپ از هر شهر) به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید.

 

در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش-شتاب دهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و …) را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

 

آخرین مهلت ثبت نام این رقابت ها برای استان همدان تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در سایت pitch.inotex.com در نظر گرفته شده است.

 

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics