تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه امیرکبیر موفق به دریافت گرنت آراسموس شد

تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر باتوجه به گسترش فعالیت های خود با دانشگاه آدانا آلپارسلان ترکیه، موفق به دریافت گرنت آراسموس برای تبادل استاد و دانشجو شد.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از  گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه امیرکبیر، در پی گسترش فعالیت های بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این دانشگاه و دانشگاه آدانا آلپارسلان ترکیه موفق به دریافت گرنت آراسموس برای تبادل استاد و دانشجو به مدت سه سال شده است.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

 

 

برنامه های تبادل استاد و دانشجو که موفق به دریافت گرنت آراسموس می شوند به دانشجو کمک هزینه تحصیلی در حین اقامت وی در دانشگاه مقصد را پرداخت می کند که این هزینه از سوی اتحادیه اروپا پرداخت می شود.

 

 

بنابراین گزارش، دریافت گرنت آراسموس برای دانشگاه صنعتی امیرکبیر دستاورد بسیار مهمی است؛ چرا که علاوه بر شناسایی نام دانشگاه به دانشگاه های اروپایی و اتحادیه اروپا، نشان دهنده میزان پیشرفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در عرصه بین الملل است.

 

برنامه های این گرنت بستری برای اتصال دانشگاه های شرق به دانشگاه های اروپایی فراهم می کند. همچنین این گرنت با پرداخت کمک هزینه به استاد و دانشجوی شرکت کننده، زمینه آشنایی و شهرت دانشگاه را در عرصه بین الملل فراهم می کند.

 

در حال حاضر دانشگاه صنعتی‌امیرکبیر با سه دانشگاه کشور ترکیه در حال برگزاری برنامه تبادل دانشجو است. دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه کوچ ترکیه برای چهار ترم تحصیلی تبادل دانشجو داشته است.

 

 

در این برنامه که بیشتر مختص دانشجویان کارشناسی است، دانشجو بدون پرداخت شهریه یک ترم تحصیلی را در دانشگاه مقصد مهمان می‌شود و واحدهایی را که آنجا می گذراند، می تواند به واحدهای کارنامه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خود تبدیل (وارد) کند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics