تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

واکنش باشگاه پرسپولیس به جریمه ۲۰ هزار دلاری

باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار مبنی بر جریمه ۲۰ هزار دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل انجام ندادن مصاحبه توسط «شهریار مغانلو» در دیدار شب گذشته برابر گوا هند واکنش نشان داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هند رفت که موفق شد با چهار گل حریفش را شکست دهد.در این دیدار شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن یک گل و ثبت یک پاس گل به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد اما با این وجود امید عالیشاه پس از پایان بازی به نمایندگی از پرسپولیس به مصاحبه با رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت.

 

در همین راستا عنوان شد که ممکن است باشگاه با جریمه ۲۰ هزار دلاری مواجه شود چرا که بهترین بازیکن زمین از انجام مصاحبه کنار زمین خودداری کرده است.علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره توضیح داد: از ابتدای مسابقات در این فصل بهترین بازیکن زمین پس از هر مسابقه انتخاب شده اما الزامی وجود نداشته که او  در نشست خبری شرکت کند. حتی خود من از مسوولان این موضوع را پرسیدم که گفتند هیچ الزامی وجود ندارد.  در مورد مصاحبه امید عالیشاه هم باید بگویم که مصاحبه این بازیکن در کنار زمین صورت گرفته و در نشست خبری نبوده است. شهریار مغانلو زودتر تعویض شده بود و به همین خاطر دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا عالیشاه را انتخاب کرد.پرسپولیس شب گذشته موفق شد در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا با ۴ گل گوا هند را شکست دهد

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics