تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیر کل امور مالیاتی استان قم تاکید کرد:

برون سپاری خدمات مالیاتی و تکریم حقوق شهروندی

مدیر کل امور مالیاتی استان قم گفت:با شیوع ویروس کرونا ولزوم خدمات رسانی به مودیان برون سپاری خدمات مالیاتی در اولویت قرار گرفت.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، علیزاده اهوازی، مدیر کل امور مالیاتی استان قم در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیت‌ها و عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان پرداخت و اظهار داشت: در راستای برون سپاری خدمات مالیاتی با هدف تکریم حقوق شهروندی متقاضیان نقل و انتقال املاک در دفاتر اسناد رسمی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره امور مالیاتی ندارند و این کار از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی سازمان انجام می شود.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی به اقدامات شاخص در زمینه گسترش خدمات الکترونیکی اشاره کرد و اظهارداشت: در سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان مالیاتی بیش از 30 خدمت مالیاتی به صورت الکترونیکی ارائه می گردد ، ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی از خدمات جدید و موثر سازمان است که علاوه بر کاهش تردد غیر ضروری در دوران شیوع بیماری کرونا ، موجب تسهیل و تسریع در دریافت اوراق مالیاتی شده و مورد استقبال مودیان نیز قرار گرفته است.

 

 


علیزاده اهوازی همچنین درخصوص برون سپاری فعالیت ها بیان کرد: درابتدای سال جاری صدور گواهی نقل و انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی برون سپاری گردید و این اقدام، گام ارزنده و ماندگاری در جهت توسعه دولت الکترونیک محسوب می شود.

منبع خبر: ​رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics