تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

تحقق عدالت اجتماعی با پرداخت مالیات میسر می شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحقق عدالت اجتماعی با پرداخت مالیات میسر می‌شود.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شوراری اسلامی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن تقدیر از تلاش و اقدامات مجموعه امور مالیاتی استان گفت: اگر توزیع درآمد به نحو صحیح اجرا شود و از افراد ثروتمند مالیات گرفته شود به توزیع درآمد و عدالت اجتماعی کمک موثری خواهد شد.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: درآمدهای مالیاتی نقش بسیار مهمی در تعدیل ثروت، عدالت اجتماعی و جلوگیری از نابرابری های درآمدی به وسیله توزیع مجدد آن دارد و از ابزارهای مهم در اجرای سیاست های دولت در مقابله با بحران های اقتصادی محسوب می شود.

 

 


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر نقش درآمدهای مالیاتی در تحقق عدالت اقتصادی تاکید کرد و گفت: ضروری به نظر می رسد با گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در سطح جامعه و شناخت اهمیت آن در توزیع درآمد و ایجاد عدالت اجتماعی بسترهایی به وجود می آید تا مالیات دهی بخشی از وظایف و تکالیف مهم آحاد جامعه تلقی گردد.

 


در ادامه این دیدار محمد سلمانی، مدیرکل امور مالیاتی استان به تشریح گزارش عملکرد امور مالیاتی استان در سال 99 پرداخت و اظهار داشت: خدمت رسانی مطلوب و حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت های نظام مالیاتی است.

 

 

وی به نام گذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید; پشتیبانی‌ها ، مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: کارکنان امور مالیاتی استان با تلاش مضاعف در جهت تحقق شعار سال عزم جدی دارند.

منبع خبر: ​روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics