تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

" تسهیلات بانکی" و اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

تسهیلات بانکی به فعالیت های اعم از خرید خانه، خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید کالای ضروری، ازدواج، خرید تجهیزات، یا تسهیلاتی که بابت حوادث طبیعی و … تعلق می گیرد، اما در بعضی از بانک ها تسهیلات با اسامی متنوع برای افرادی با نیازهای خاص شکل گرفته است تا حامی استواری قدم هایشان برای آینده باشد. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد.

آغاز زندگی ۲۱۷ هزار زوج جوان با تسهیلات بانک ملی ایران

تسهیلات ازدواج به عنوان پشتوانه ای مالی و یک رویکرد حمایتی از زوج های جوان قلمداد می شود و از این رو تسهیل دریافت این وام همواره از سیاست های مهم برنامه ریزان و نهادهاست و در این میان بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از جوانان همواره سعی دارد تا این سنت حسنه را تا حد امکان تسهیل کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

اختصاص۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مسکن

مدیرعامل بانک مسکن گفت: امسال ۳۶۰ هزار میلیارد تومان از منابع بانکی برای ساخت مسکن اختصاص می‌یابد.

 

پرداخت ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت کرونا

مدیرعامل بانک سپه به تشریح اقدامات مؤثر این بانک با محوریت اعتباری درخصوص حمایت از اشخاص و واحدهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ پرداخت.

 

 

نرخ سود سپرده و تسهیلات باید متناسب باشد/ مصوبات لازم‌الاجراست

یک کارشناس پولی و بانکی گفت: نرخ سود سپرده‌ها تسهیلات باید با هم متناسب باشد که در حال حاضر اینگونه نیست. برای یک بانکدار نرخ سود سپرده مهم نیست، بلکه رابطه بین این دو مولفه دارای اهمیت است.

 

 

 

 

ثبت نام پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون به دانشجویان دکتری

بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، فرایند ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری از منابع این صندوق و منابع بانک توسعه تعاون، از شنبه ۲۸ فروردین ماه در پورتال صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده است و مهلت ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری از منابع بانک توسعه تعاون تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

 

 

بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تسهیلات مسکن پرداخت می کند

اسماعیل لله گانی در دیدار با هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جدید با توجه به سهمیه ای که برای این بانک در قانون بودجه در نظر گرفته شده است، پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فاقد مسکن در اولویت قرار دارد.

 

 

افزایش قدرت تسهیلات‌دهی بانک‌ها با واگذاری اموال مازاد

عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک‌ها مکلفند نسبت به واگذاری دارایی‌های مازاد اقدام کنند تا ضمن هدایت بانک‌ها به انجام فعالیت‌های اصلی بانکداری، زمینه تقویت توان تسهیلات‌دهی آنها نیز فراهم شود.

 

 

پرداخت بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مولد

مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اعلام کرد: با تدابیر اتخاذشده در زمینه سیاست‌گذاری و عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرح‌های توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال آفرین داشته است.

 

 

تعیین بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات طرح نوسازی مسکن

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادی به هیات دولت، خواستار مکلف شدن بانک مرکزی برای تعیین بانک‌های عامل و سهمیه آنها به منظور پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شد.

 

 

پرداخت سه نوع تسهیلات جدید مسکن در سال ۱۴۰۰

عضو هیأت مدیره بانک مسکن از تدارک سه نوع تسهیلات جدید در بسته تسهیلاتی بانک مسکن در قالب سیاست های اعتباری سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

 

محدودیت‌های معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن

پیرو مصوبات شورای پول و اعتبار، مدیر عملیات بازار فرابورس ایران محدودیت‌هایی را در خصوص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک مسکن و بانک ملی اعلام کرد.

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics