تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

قیمت "مسکن" در تهران و خبرهای مرتبط با آن در هفته را دنبال کنید.

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! جهت ورد به این بازار قیمتها را به طور مداوم رصد کنید.

خانه‌های نوساز غرب تهران چند؟

محله‌های غربی تهران عموما از محله‌های گران قیمت در حوزه مسکن به حساب می‌آید و واحدهای آن قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد. پونک، صادقیه، جنت آباد، گیشا، طرشت، ستارخان و... از محله‌های معروفی است که در غرب تهران قرار دارد.

 

 

 

یک خانه ۶٠متری در تهران چند؟

سرمایه مورد نیاز برای خرید یک خانه ۶٠متری به عوامل زیادی بستگی دارد و تقریبا برای خرید یک خانه با این متراژ در تهران، حداقل یک میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز است. البته در برخی از محله‌های جنوبی امکان خرید مسکن ۶٠متری با قیمت پایین‌تر نیز وجود دارد و واحدهای ارزان‌تر از یک میلیارد که با این سرمایه معامله شده است، نیز دیده می‌شود.

 

 

 

خانه‌های ١٢٠متری تهران چند؟

اگر می‌خواهید بدانید یک خانه ١٢٠متری در تهران چه قیمتی دارد، محله اولین فاکتوری است که در تعیین و تخمین قیمت به شما کمک می‌کند؛ قیمت مسکن در برخی محله‌ها بسیار بالا و در برخی محله‌ها متوسط و در برخی دیگر نیز پایین است؛ البته مشاوران املاک معتقدند با افزایش قیمت مسکن در یک الی دو سال اخیر، دیگر خانه ارزان در تهران وجود ندارد و قیمت مسکن برای تمام واحدها به شکلی افزایش داشته که خرید مسکن برای بسیاری از اقشار به امری بسیار دشوار، تبدیل شده است.

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics