تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مطالبات طرح زمستانه ۹۹ کتابفروشان پرداخت شد

خانه کتاب و ادبیات ایران مطالبات ۹۳۷ کتابفروشی عضو طرح «زمستانه کتاب ۹۹» را طی ۱۰ روز تسویه و پرداخت کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبر ایرنا از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ طی ۱۰ روز  تسویه حساب شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در طرح زمستانه کتاب ۹۹ که با مشارکت و استقبال ۹۳۷ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور از ۹ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار شد، ۴۴۰ هزار و ۲۷۶ نسخه کتاب به مبلغ ۲۱۴ میلیارد و ۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۶۷۴ ریال خریداری شد.

 

 با برگزاری چهار دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) در سال ۱۳۹۹،  یک میلیون و ۷۱۲هزار و ۲۳۹ نسخه کتاب به ارزش ۷۲۴میلیارد ریال به فروش رسیده است.

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

 

در این طرح‌ها که با نام طرح‌های فروش فصلی مشهور شده‌اند، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند. شانزدهمین طرح فصلی فروش کتاب زمستان ۹۹ برگزار شد.

 

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics