تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دکتر نوبخت با کادر فنی تیم ملی فوتبال دیدار کرد/کمک به تأمین هزینه‌های مالی دو تیم فوتبال و فوتسال

دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به دعوت شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون با حضور در کمپ تیم های ملی، ضمن بازدید از این مجموعه، با اعضای کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل ازگزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر نوبخت در این نشست با تأکید بر روحیه پیروزی طلبی و جنگجویی دراگان اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی گفت: با این روحیه به موفقیت شما اطمینان دارم. ما نیز تمام توان خود را در بخش پشتیبانی و لجستیک برای پیروزی شما به کار خواهیم بست.

 

گفتنی‌ست با موافقت دکتر نوبخت مقرر شد برای تامین هزینه های تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال در بازی‎‌های مقدماتی جام جهانی و جام جهانی، سازمان برنامه و بودجه از تمامی ظرفیت‎های مالی و قانونی استفاده خواهد کرد. چرا که موفقیت تیم‎های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید کردند و تصمیم بر آن شد تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی در جزیره کیش، ملی پوشان بار دیگر میزبان رییس سازمان برنامه و بودجه باشند.

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics