تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

قیمت "مسکن" در تهران و خبرهای مرتبط با آن در هفته را دنبال کنید.

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! جهت ورد به این بازار قیمتها را به طور مداوم رصد کنید.

یک خانه نوساز در مرکز تهران چند؟

مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی مناسبی به سایر نقاط تهران داشته و واحدهای آن قیمت بالایی دارد. منطقه۶ یکی از مناطق گران قیمت مرکزی تهران محسوب می‌شود. در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهای نوساز مرکز تهران بپردازیم. در ابتدا باید بدانید قیمت واحدهای نوساز در همه مناطق بالاتر از سایر واحدهاست. البته استثناهایی هم وجود دارد و ممکن است یک خانه قدیمی به علت امکانات و... قیمتی بالاتر و یا یک خانه نوساز به علت عدم داشتن امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و... قیمتی پایین‌تر داشته باشد. اما به طور کل و به گفته مشاوران املاک مرکز تهران، قیمت واحدهای نوساز در این منطقه از متری ٣۵ الی ۴٠میلیون تومان شروع شده و به متری ٧٠ تا ٨٠میلیون تومان هم می‌رسد.

 

 

خانه‌های نقلی شرق تهران چند؟

خانه‌های شرق تهران به طور کل قیمت پایین‌تری نسبت به خانه‌های غرب شهر دارد؛ از این رو شاید تمایل بسیاری از افراد که قصد خرید مسکن با قیمت مناسب در تهران دارند، محله‌های شرقی باشد. غالب محله‌های شرقی از نظر دسترسی هم، وضعیت مطلوبی دارند. باتوجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد خرید خانه‌های نقلی را به خانه‌های بزرگ ترجیح می‌دهند؛ از این رو در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که در محله‌های معروف شرق تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

 

 

ارزان‌ترین خانه‌های تهران کجاست؟

قیمت مسکن طی سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته و واحدها در تهران نیز، افزاشی قیمتی شدید را تجربه کرده است؛ با توجه به این موضوع، اکثر واحدها قیمت‌هایی میلیارد دارد و خرید خانه کمتر از یک میلیارد تومان در تهران بسیار دشوار شده است؛ اما هنوز هم در برخی از مناطق تهران امکان خرید واحدی ارزان‌تر از یک میلیارد تومان با متراژ پایین وجود دارد و به عبارتی می‌توان گفت این واحدها جز ارزان‌ترین خانه‌های تهران محسوب می‌شود.

 

 

خانه‌های ۱۵۰متری تهران چند؟

اگر قصد خرید یا اطلاع از قیمت مسکن برای یک واحد 150متری در تهران را دارید باید بدانید، واحدهایی با این متراژ معمولا در محله‌‌هایی که قیمت مسکن در آن‌ها بالاست، بیشتر دیده می‌شود و خرید یک واحد با چنین متراژی در محله‌هایی که قیمت مسکن در آن پایین است، کمی دشوارتر است؛ در این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای 150متری که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

 

 

خانه‌های دو خوابه غرب تهران چند؟

خانه‌های دو خوابه معمولا واحدهای متراژ متوسطی هستند که تقاضای زیادی هم برای آن‌ها وجود دارد؛ این واحدها در متراژ و قیمت‌های مختلف در همه محله‌های تهران مشاهده می‌شود و به راحتی می‌توان یک واحد 2خواب با متراژ دلخواه برای خرید در هر کجا پیدا کرد؛ در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهای دو خوابه‌ای که در غرب تهران فایل شده است، بپردازیم.

 

 

 

منبع خبر: تیم تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics