تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

قیمت "مسکن" در تهران و خبرهای مرتبط با آن در هفته را دنبال کنید.

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! جهت ورد به این بازار قیمتها را به طور مداوم رصد کنید.

یک خانه در قلب تهران چند؟

منطقه6 یکی از مناطق شهرداری در مرکز پایتخت بوده که به قلب تهران شهرت دارد؛ قیمت مسکن در این منطقه بالاتر از قیمت مسکن در تهران است و آپارتمان‌های گران قیمت زیادی در آن معامله می‌شود؛ البته آپارتمان‌های ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران نیز در بین واحدهای گران دیده می‌شود و قیمت مسکن در برخی از محله‌های این منطقه پایین‌تر است.

 

 

خانه‌های ارزان مشهد چند؟

در دو الی سه سال گذشته، قیمت مسکن در مشهد هم مانند سایر نقاط کشورافزایش زیادی داشته است و با افزایش قیمت مسکن، توان خانواده‌های برای خرید مسکن، با کاهش روبه‌رو شده و بسیاری از خانواده‌ها یا دیگر توان خرید مسکن ندارند و یا برای خرید مسکن انتظارات خود را کاهش داده‌اند.

 

 

خانه‌های شمال پایتخت چند؟

مناطق یک و سه از مناطق شمالی تهران محسوب می‌شود که متوسط قیمت مسکن در این دو منطقه بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و در گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در این دو منطقه طی فروردین ماه سال جاری تقریبا 66 و 56میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد. پس از آن منطقه دو، سومین منطقه گران قیمت تهران در حوزه قیمت مسکن محسوب می‌شود که دو محله سعادت آباد و شهرک غرب که در شمال غربی تهران قرار دارد، متعلق به این منطقه است.

 

 

آپارتمان و زمین در اصفهان چند؟

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت یک متر مربع آپارتمان ۲ تا ۵ساله و همچنین یک متر مربع زمین که طی ۱۰روز اخیر، در سایت دیوار آگهی شده است، بپردازیم. نکته جالب تفاوت قیمت بالای مسکن در مناطق مختلف شهر است. برای مثال در حالی متوسط قیمت مسکن در فولادشهر حدود ۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان در هر متر مربع بوده است که این رقم در بزرگمهر، ۲۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان در هر متر مربع اعلام شد؛ یک تفاوت قیمت تقریبا ۵برابری!

 

 

خانه‌های نقلی محله‌های معروف تهران چند؟

معمولا قیمت نهایی‌ آپارتمان‌های نقلی به علت متراژ پایین، پایین‌تر از سایر واحدهاست و بسیاری برای اینکه بتوانند در محله مورد نظر خود مسکن تهیه کنند، این واحدها را انتخاب می‌کنند. قیمت هر یک از واحدهای نقلی باتوجه به فاکتورهایی مانند متراژ، سن، محله، کوچه، خیابان، نور، تعداد واحدهای هر طبقه، امکانات، مواد مورد استفاده در بنا، سازنده و... متفاوت خواهد بود؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که در آژانس‌های املاک تهران فایل شده است، خواهیم پرداخت.

 

خانه‌ های ارزان‌ ترین منطقه تهران چند؟

براساس آخرین گزارش منتشرشده بانک مرکزی، قیمت مسکن در تهران طی فروردین ماه تقریبا به 30میلیون تومان در هر متر مربع رسید و این در حالی بود که قیمت مسکن در گران‌ترین منطقه تهران یعنی منطقه یک بیش از 60میلیون تومان در هر متر مربع و در دومین منطقه گران تهران یعنی منطقه3، بیش از 50میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.

 

 

 

منبع خبر: تیم تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics