تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایشی شدن قیمت گوشی های سامسونگ در بازار اشتراک

یکی از برند های مطرح و نوآور در بازار گوشی های هوشمند سامسونگ میباشد، برندی که هر ساله با شاهکار های طراحی گوشی های خود محبوبیت خود را افزایش میدهد. قیمت گوشی های سامسونگ همسو با نوسانات نرخ دلار در حال تغییر میباشد.

یکی از برند های مطرح و نوآور در بازار گوشی های هوشمند سامسونگ میباشد، برندی که هر ساله با شاهکار های طراحی گوشی های خود محبوبیت خود را افزایش میدهد.

قیمت گوشی های سامسونگ به موازات نوسانات شاخص دلار با تغییراتی همراه بود است. جدید ترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ از 24 میلوین تا 34 میلیون نسبت به خدمات فروشگاه مورد نظر و مشخصات گوشی در بازار به فروش میرسد. همچنین نسخه گلکسی اس 21 این برند با مابین 17 تا 18 میلیون به فروش میرسد.

یکی دیگر از محبوب ترین و شاید پرطرفدار ترین گوشی های سامسونگ گلکسی A51 می باشد که در حال حاضر قیمت آن از 6,115,000 میلیون تا 8 میلیون در بازار به فروش میرسد.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ + امروز 29 اردیبهشت

در پایین لیست قیمت گوشی های سامسونگ در فروشگاه های آنلاین و سطح بازار آورده شده است. لازم به ذکر است قیمت های متفاوت برای یک گوشی مشابه به دلیل خدمات فروشگاه مورد نظر و یا مشخصات گوشی میباشد.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics