تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
هفته به هفته با اخبار حسابداری

اخبار مربوط به حسابداری را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

اطلاع از قوانین مالی و حسابداری و همچنین بیانه های انجمن ها و مراکز مربوط لازمه موفقیت یک حسابدار و حسابرس در هر مقطع و موقعیت شغلی می باشد. انجمن ها و مراجع حرفه ای مالی، حسابداری وحسابرسی در جهت اعتلای سطح آگاهی و تخصص حرفه‌ای؛ همچنین مشارکت هر چه بیش‌تر افراد باصلاحیت؛ و تأمین خودکفایی در زمینه خدمات حسابداری و حسابرسی مورد نیاز جامعه گام بر می دارند. به عبارتی مأموریت اصلی این انجمن ها و مراجع حرفه ای فراهم کردن شرایط و فرصت‌هایی مناسب برای رشد و توسعه حرفه حسابداری و حسابداران است. حسابداران و علاقه مندان با رصد کردن لحظه نگر حسابداری، در جریان آخرین قوانین،استانداردها، رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با انجمن ها و مراجع حرفه ای حسابداری داخلی و بین المللی قرار گرفته و از خدمات ارائه شده آنها در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بر می دارند. با توجه به مشغله زیاد حسابداران و حسابرسان و اهمیت مطلع بودن آنها، رسانه حسمان از طریق لحظه نگر حسابداری اخبار در طول هفته را اطلاع رسانی می کند.

انتشار برنامه کار تفصیلی هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی

هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی (IAASB) پس از مشورتخواهی با هیئت نظارت بر منافع عمومی (PIOB)، برنامه کار تفصیلی بازنگری شده را منتشر کرد.

 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ارائه مشاوره در مورد ریسک زنجیره بلوکی

انجمن حسابداران رسمی امریکا (AICPA)، انجمن حسابداران مدیریت خبره(CIMA) و انجمن حسابرسی و کنترل سیستمهای اطلاعاتی (ISACA) انجمن حرفه ای بین المللی متمرکز بر راهبری فناوری اطلاعات (IT)، برای تهیه یک مقاله مشترک همکاری کرده اند.

 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

انتشار چارچوب به روزرسانی شده برای راهنمایی در انتخاب و اولویت دهی به اقدام هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی

هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی (IAASB) به تازگی چارچوب جدیدی برای فعالیتهای خود منتشر کرد. این چارچوب، فرایندها و رویه های عملیاتی هیئت را برای پیشبرد تدوین استاندارد و سایر فعالیتهای مرتبط شرح می‌دهد. 

 

جهت دریافت متن کامل کلیک  کنید.

 

 

شروع پیمایش برای مشورتخواهی درباره برنامه کار

هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی (IAASB) به تازگی پیمایشی در مورد برنامه کار خود برای سالهای 2022-2023 منتشر کرد.

 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

نسل جدید، سرعت دهنده به تغییر در محیط کار

براساس گزارش جهانی انجمن حسابداران خبره و رسمی (ACCA) و فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC)، اولین نسل بومی دیجیتال که وارد نیروی کار شده، با وقوع فاجعه منحصر به فرد جهانی که آنها در دوره جوانی خود تجربه می کنند، شکل گرفته است.

 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

انتشار رویکرد عناصر سازنده برای گزارشگری اطلاعات پایداری

فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) به تازگی سند بازنگری شده «رویکرد عناصر سازنده برای گزارشگری اطلاعات پایداری» را منتشر کرد، 

 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

اقدام مهم در جهت تقویت استقلال حسابرس

هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران (IESBA) بازنگریهایی در مقررات خدمات غیراطمینان بخشی (NAS) منتشر کرد.

 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

ابلاغ دستورالعمل حسابداری تهیه صورتهای مالی تلفیقی

خزانه داری کل کشور دستورالعمل حسابداری تهیه صورتهای مالی تلفیقی را بر اساس اجرای ماده 128 قانون محاسبات عمومی کشور موضوع 5 ماده 4 آئین نامه اجرایی بندهای الف، ب، پ و ماده 8 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی که به تایید دیوان محاسبات کشور رسیده است را ابلاغ کرد... 

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

منبع خبر: جمع آوری شده توسط تیم متفکران نوین مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics