تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تا می‌توانید طلا، نقره و بیت کوین پس انداز کنید

یک بحران اقتصادی بزرگ در راه است، پس سعی کنید تا می‌توانید بیشتر طلا، نقره و بیت کوین پس انداز کنید.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل ازطلا، بالاتر از ۷ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۱ چاپ شده است که چندین برابر مقدار ۷۰۰ میلیارد دلاری چاپ شده در بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ است.


رابرت اهل کجاست؟
«رابرت کیوساکی» یا بهتر است بگوییم «رابرت تورو کیوساکی» (Robert Toru Kiyosaki) یک دورگه ژاپنی آمریکایی است که هشتم آوریل ۱۹۴۷ در هاوایی به دنیا آمد. آن طور که در معروف‌ترین کتابش با نام «پدر پولدار، پدر بی‌پول» عنوان کرده، پدر خودش «رالف ا.کیوساکی» مدرک دکترا داشته و فردی دانشگاهی بوده است. مادرش «مارجوری ا.کیوساکی» هم یک پرستار بود. رابرت، دو خواهر به نام‌های ایمی و بث و یک برادر به نام جان دارد. نام همسرش نیز «کیم کیوساکی» است. در این میان، فردی وجود دارد که تغییر زیادی در زندگی رابرت و حتی افراد زیادی از سراسر جهان ایجاد کرده است. این فرد، پدرخوانده رابرت است که بر خلاف پدر واقعی‌اش، تحصیلات دانشگاهی نداشت و به زور تا کلاس هشتم درس خوانده بود. با این وجود، او پدرخوانده‌اش را «پدر پولدار» خطاب می‌کند و تاکنون، آموزه‌های او را به عنوان درس‌هایی از تجارت در زندگی‌ خود اجرا کرده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

چرا رابرت کیوساکی معروف شد؟
تا قبل از زمانی که رابرت از جنگ ویتنام بازگردد، افراد زیادی او را نمی‌شناختند. اوج شهرت کیوساکی از زمانی شروع شد که آموزش‌های مالی را آغاز کرد. خط تفکر و جریانی که از پدر پولدارش به ارث برده بود با تجربه‌های شخصی‌اش از تجارت ترکیب شد و زمینه ایجاد شهرتی جهانی را برای او فراهم کرد.

نگاهی گذرا بر فعالیت‌های تجاری کیوساکی:
رابرت بعد از بازگشت از جنگ و ترک ارتش، چند سال به عنوان فروشنده در شرکت زیراکس کار کرد. در سال ۱۹۷۴، همچنان که هنوز کارمند شرکت زیراکس بود، اولین شرکت خود را تاسیس کرد. فعالیت این شرکت در زمینه املاک بود. او اکنون بیش از ۱۰۰۰ واحد آپارتمان دارد که به گفته خودش جریان درآمدی از این آپارتمان‌ها به بیش‌ از یک میلیون دلار در ماه می‌رسد. رابرت به آن شرکت بسنده نکرد و به جای پس‌انداز پولش در بانک، شرکت‌های دیگری به راه انداخت. در همان سال‌ها که سخت مشغول فروش دستگاه زیراکس بود، در سمینارهای آموزشی «ارهارد» شرکت ‌کرد. به گفته خودش، شرکت در این سمینارها، زندگی‌‌اش را تغییر داد. کیوساکی در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد که کیف پول‌های مردانه را با ترکیبی از «نایلون و ولکرو» به بازار عرضه کرد. این محصول، بعدها به یک محصول چند میلیون ‌دلاری جهانی تبدیل شد. البته این خوشی خیلی طولانی نبود و شرکت او ورشکسته شد. سپس یک تجارت خرده فروشی را شروع کرد که تی_شرت، کلاه و محصولاتی این چنینی را می‌فروخت. این شرکت هم در سال ۱۹۸۰ ورشکسته شد. سپس کیوساکی شرکت «سمینارهای آموزشی ارهارد» را خریداری کرد. این شرکت در ایالات متحده بسیار مشهور بود. کیوساکی از شهرت آن برای معرفی آموزش تجارت، کارآفرینی و سرمایه گذاری استفاده کرد. رابرت در سال ۱۹۹۴ این شرکت را فروخت.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics