تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دو روز تا برگزاری بزرگترین رویداد اقتصادی 1400 اشتراک

سید معلمی گفت فعالین اقتصادی صنف طلا از سراسر کشور در حال حرکت به چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته هستند.

حسین سید معلمی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت تنها یک روز دیگر به زمان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان باقی مانده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی از زمان افتتاحیه نمایشگاه طلا از ساعت 11 روز چهارشنبه به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

سید معلمی گفت این نمایشگاه که با حضور 70 مشارکت‌کننده از شش استان کشور برپا می‌شود، به ارائه جدید‌ترین دستاوردهای شرکت‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه طلا، جواهرات، سنگ‌های زینتی و ماشین‌آلات ساخت طلا می‌پردازد.

حسین سید معلمی گفت:در حال حاضر غرفه ها در دست ساخت میباشد ،تعدادی از غرفه ها وسایل و تجهیزات لازم را چیدمان کرده اند،همچنین از روز سه‌شنبه بعد از ظهر خزانه برای تحویل گرفتن مصنوعات همکاران آماده میباشد.
ماشین آلات و تجهیزات وابسته نیز در حال حمل به نمایشگاه میباشند.

وی خاطر نشان کرد همه همکاران با شور و شوق فراوان درحال آماده شدن برای بزرگترین رویدادی اقتصادی سال 1400 در شهر اصفهان تا این لحظه (خرداد ماه) می باشند.


سید معلمی پیش بینی کرد نمایشگاه طلای امسال با استقبال بی نظیر مردم و متخصصان روبه رو خواهد شد چرا که در یک سال و نیم گذشته هیچ نمایشگاه طلایی به دلیل محدودیتهای کرونا در کشور تشکیل نشده است.


مجری برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد روسای اتحادیه های طلای کل کشور مهمان این نمایشگاه خواهند بود.


وی گفت همچنان پیگیر اخذ ویزا برای بازدید کنندگان خارجی می باشیم و اتفاقات خوبی در این زمینه انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی نیز برای آنها باشیم.


وی گفت میز طلای کشوری در روز پنجشنبه ساعت 10 صبح به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان وکمیسیون سنگ های تخصصی و انجمن طلا و جواهر اصفهان برگزار خواهد شد.


مجری برگزاری نمایشگاه از نشست تخصصی فعالین صنفی و روسای اتحادیه های سراسر کشور در ساعت 15 بعدازظهر پنجشنبه برای بررسی مشکلات صنعت طلا نیز سخن گفت.


وی یکی از مشکلات مهم این صنعت را مالیات و ارزش افزوده دانست و ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند گره ای از مشکلات این صنعت بزرگ حل کند.


وی همچنین از تبلیغات فضای مجازی ،نصب بیل بردها در شهرک های صنعتی و مراکز تخصصی ،تابلوهای استند های نمایشگاه در پاساژ ها و مراکز تخصصی طلا و جواهر اصفهان نصب شده است.

وی همچنین از تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در روز سه شنبه و چهار شنبه برای مردم اصفهان برای دعوت به نمایشگاه خبر داد.
وی از بازدیدکنندگان خواست برای بلیط به سایت تخصصی Expoticket.ir تهیه بلیط نمایشگاه به صورت آنلاین مراجعه کنند تا از تخفیف بسیار عالی بهرمند گردند.

سید معلمی یادآور شد با توجه به محدودیتهای کرونا ظرفیت برای بازدید از نمایشگاه به صورت محدود خواهد بود و با توجه به مسائل امنیتی نمایشگاه راس ساعت 18 بعدازظهر تعطیل خواهد شد و همچنین زمان نمایشگاه تمدید نخواهد شد.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و از ساعت 10 تا 18 روزهای پنجم تا هشتم خردادماه 1400 در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت، میزبان متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه طلا و جواهرات خواهد بود.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics