تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
فرشاد مقیمی:

ماهانه ۱ درصد تولید ایران‌خودرو سهم خودروهای سفارشی می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از اختصاص یک درصد تولید ماهانه این گروه خودروسازی به خودروهای سفارشی برای مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند، در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا، فرشاد مقیمی،  امروز (سه‌شنبه)، در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ (ارتقا مشخصات فنی و ظاهری خودرو)، دیتیلینگ (پولیش اجزای داخلی و بیرونی، واکس رنگ بدنه، ایجاد پوشش نانو سرامیک، و اجرای کاور محافظ بدنه خودرو) و سفارشی سازی خودرو در حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) افتتاح شد که مدیرعامل ایران خودرو ، با بیان اینکه آمار حوادث خودرویی در سال ۱۳۹۹ و بررسی های کارشناسی نشان می‌دهد که ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی شده در سال گذشته، در اثر مراجعه مشتریان به مراکز غیرمجاز یا نصب آپشن‌های غیراستاندارد بوده است، اظهار کرد: ایران‌خودرو با ایجاد و توسعه مراکز مجاز که ارائه دهنده خدمات استاندارد و منطبق با مهندسی خودرو هستند، درصدد عرضه امکانات در دسترس و مناسب به مشتریان هستند تا از مراجعه آنان به مراکز غیرمجاز ممانعت به عمل آید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ایجاد تغییر در سیستم‌های مختلف خودرو را سبب از بین رفتن گارانتی خودرو دانست و تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو ارائه می‌کند، منطبق بر حوزه‌های فنی و مهندسی خودرو است که هیچگونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند. بهره‌مندی از خدمات آپکو عاملی برای کاهش تنش میان مشتریان و شبکه خدمات پس از فروش است و این مجموعه نیازهای مشتریان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد؛ بنابراین دایره خدمات خود را روز به روز گسترده‌تر می‌کند.  

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: ظرفیت‌های مناسبی در شبکه نمایندگی‌های ایران خودرو در سطح کشور برای ارائه خدمات آپشنال وجود دارد که در این بخش نیز به دنبال توسعه و افزایش خدمات در نمایندگی‌ها هستیم. فعالیت برای سفارشی‌سازی محصولات تجاری و سنگین از جمله برنامه‌های آپکو است که قرار است در این بخش خدمات ویژه‌ای به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارائه شود.  

فروش ماهانه ۳ میلیارد تومان قطعه آپشنال خودرو از ابتدای امسال

در ادامه این مراسم، حسن جلینی-مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) - ضمن اشاره به پیشرفت‌های این شرکت در فروش قطعات آپشنال، گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون موفق به فروش ماهانه سه میلیارد تومان قطعات آپشن شده‌ایم؛ در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری نیز می‌توانیم این رقم را تا ۳۰ میلیارد تومان در ماه هم افزایش دهیم.

وی افزود: تلاش شده تا پروژه سفارشی‌سازی را از خط تولید آغاز کنیم و تاکنون نیز حدود ۴۰ دستگاه خودرو را نانو سرامیک کرده‌ایم. ایجاد مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ از جمله پروژه‌های این شرکت است که از امروز به خدمات شرکت آپکو اضافه می‌شود. علاوه براین پروژه دیگر این شرکت که در همکاری با یک شرکت دانش‌بنیان صورت می‌گیرد، پروژه "کلاچ هوشمند ایمورتال" است که در این پروژه ریموت بر روی سر دنده نصب می‌شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت درب پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است. این کلاچ هوشمند دارای پنجاه ماه خدمات گارانتی است.

این مدیر صنعتی با بیان اینکه نوسازی خودروهای کارکرده از دیگر پروژه‌هایی است، گفت: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی می‌شوند.

سفارشی‌سازی خودرو؛ احترام به حقوق مصرف‌کننده

محسن صالحی‌نیا-رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) نیز در این مراسم، اهتمام به رضایتمندی مشتریان را در صدر اهداف این صنعت و سفارشی‌سازی خودروها را نمونه‌ای مناسب از حرکت جدی در این مسیر توصیف کرد و گفت: از اقدامات مناسب احترام به حقوق و سلیقه مصرف‌کنندگان، فرآیندهای مطمئن و ایمن سفارش‌سازی خودرو است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که حفظ ایمنی، استانداردهای فنی و اصولی، کیفیت و همچنین خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی، از جمله دغدغه‌های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است، فرآیندهای سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد در شرکت آپکو  تابعه گروه  ایران‌خودرو در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می‌شود.

معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه صنعت خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است، تصریح کرد: طی دو ماه ابتدایی سال جاری، ۱۴۰ هزار خودرو تولید شده است که حدود ۷۲ هزار دستگاه متعلق به ایران‌خودرو است. در گذشته وابستگی بسیاری  به خارج از کشور وجود داشت اما امروز وابستگی‌ها کاهش یافته و  داخلی‌سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت، سبب خرسندی شده است.  

 رییس هیات عامل ایدرو در ادامه اظهار کرد: حرکت‌هایی نظیر به‌سازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه‌سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی‌ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی صورت پذیرفته، قابل توجه است. ایدرو  به عنوان مرکز تنطیم‌گر و سیاست‌گذار صنعت خودرو کشور، از ایده‌های توسعه‌ای این صنعت پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics