تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صعود دوباره قیمت طلا پس از ریزش های روز گذشته

پس صعود قیمت طلا در روز های گذشته ما شاهد یک کاهش نسبی بودیم اما همراه با داده های اقتصادی نسبتا ضعیف منتشر شده در امروز طلا برای بار دیگر در حال بازپس گیری رشد های خود است.

پس صعود قیمت طلا در روز های گذشته ما شاهد یک کاهش نسبی بودیم اما همراه با داده های اقتصادی نسبتا ضعیف منتشر شده در امروز طلا برای بار دیگر در حال بازپس گیری رشد های خود است.

امروز بعد از ظهر داده های مربوط به سفارش کالاهای بادوام ایالات متحده منتشر شد. طبق اعلام وزارت بازرگانی ایالات متحده، سفارش کالا های بادوام 1.3 درصد کاهش یافته است که این داده ها ضعیف تر از حد انتظار بود.

البته باید توجه داشت که منهای سیستم حمل نقل، سفارش کالاهای بادوام رشد یک درصدی را نشان داده است که بهتر از پیش بینی ها در 0.8 درصد عمل کرده است.

اگرچه داده ها به طور کلی ضعیف تر از حد انتظار بود اما کارشناسان بر این باورند که سرمایه گذاران باید به سفارشات کالاهای اصلی داشته باشند که رشد خوبی داشته و نشان دهنده شرایط بهبود اقتصادی است.

کاترین جاج اقتصاددان مطرح هشدار داد که با وجود داده های مثبت، همچنان ممکن است در زنجیره تامین اختلالاتی به وجود امده و در نتیجه بخش تولید را متاثر از خود کند.

از طرف دیگر داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی واقعی ایالات متحده نیز انتشار یافت که ضعیف تر از پیش بینی ها عمل کرده بود.

با این وجود داده ها نشان دهنده یکی از سریع ترین رشد های اقتصادی بوده و می تواند نگرانی های مربوط به تورم را زنده کند و قیمت طلا را افزایش دهد.

همچنین داده های مربوط به مبتلایان به بیماری کووید 19 ایالات منتشر شده و بیان کننده کاهش آمار ابتلا بود که می تواند امید ها نسبت به بازگشت به شرایط عادی را افزایش دهد.

همانطور که مشاهده می کنید داده ها برای قیمت طلا و فلزات گرانبها اندکی متناقض به نظر می رسند اما بازار طلا داده های مثبت را در نظر نگرفته و توانست نسبت به کمترین قیمت امروز بیش از 6 دلار رشد کرده و به نزدیکی سطح 1900 دلار بازگردد.

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics