تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خبر تحلیل و بررسی برترین شاخص های بانک در بورس در طی دو روز گذشته

در طی دو روز گذشته معاملات بورس و فرابورس تهران ، شاخص سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری در بورس و فرابورس شاهد افت بود.

 بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر درفرابورس به نماد بانک سرمایه با کاهش ۲.۰۷  و بانک گردشگری با کاهش ۲.۳۴ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم متعلق به بانک آینده بود که  ۰.۲۸ درصد ریخت.

 

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر در بورس به نماد پست بانک ایران با افزایش ۴.۸۶ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به نماد بانک کارآفرین با افزایش ۰.۵۱ درصد رسید.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر در فرابورس به نماد بانک شهر با افزایش ۲.۸۲ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به نماد موسسه اعتباری ملل با افزایش ۰.۷۹ درصد رسید.

حجم خرید و فروش بانک قرض الحسنه رسالت در روز جاری برابر بود.

در روز جاری از میان ۱۶ بانک و موسسه اعتباری فعال در بورس و فرابورس تهران،نماد ۲ بانک و موسسه اعتباری قرمز پوش و ۱۳ شرکت سبزپوش شد.

 

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر در بورس به نماد بانک صادرات ایران با افزایش ۴.۶۴ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به نماد بانک ملت با افزایش ۰.۰۵ درصد رسید.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری حاضر در فرابورس به نماد بانک سامان با افزایش ۲.۷۸ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد به نماد موسسه اعتباری ملل با افزایش ۰.۳ درصد رسید.

بانک قرض الحسنه رسالت امروز را بدون هیچ معامله ای به پایان رساند.

در روز جاری از میان ۱۷ بانک و موسسه اعتباری فعال در بورس و فرابورس تهران،نماد ۳ بانک و موسسه اعتباری قرمز پوش و ۱۳ شرکت سبزپوش شد.

منبع خبر: تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics