تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دلیل افزایش قیمت سکه در بازار

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در بازار امروز با وجود ثبات نرخ جهانی طلا، به دلیل رشد نرخ دلار، شاهد افزایش قیمت انواع سکه هستیم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  گزارش ایبنا،محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها و ثبات نرخ جهانی طلا در سطح ۱۹۰۴ دلار در هر اونس اظهار داشت: در معاملات امروز به دلیل روند افزایشی نرخ ارز، شاهد رشد قیمت طلا و سکه هستیم.

به گفته کشتی آرای، جدیدترین قیمت طلا و سکه در معاملات امروز (یکشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۰) به شرح زیر است:

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۳۰۰ هزار تومانی به رقم ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد. هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است. وی افزود: بهای هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز در بازار امروز به رقم ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

به گفته کشتی آرای هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز با رشد قیمت به رقم ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسیده است و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۲۴۰ هزار تومان است.

منبع خبر: ایبنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics