تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افتتاح اولین پژوهشگاه طلای کشوری در اصفهان

رئیس گروه پژوهشی منطقه ای اصفهان گفت بزرگترین نقطه ضعف مشهود در نمایشگاه که چندین سالی است وجود دارد عدم حضور بسیاری از تولید کنندگان اصفهان است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش طلا  ،دکتر فرحناز رجالی در مصاحبه اختصاصی گفت: چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان اولین سالی بود که با فضایی متفاوت در محل جدید نمایشگاه ها برگزار شد و علیرغم محدویتهای کرونایی با استقبال خوبی روبه رو شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی گفت :امسال حدود 70 غرفه در نمایشگاه وجود داشت که بالغ بر 60 درصد از نمایشگاه ماشین آلات وصنایع وابسته تشکیل داده بود.

وی گفت بزرگترین نقطه ضعف مشهود در نمایشگاه که چند سالی است وجود دارد عدم حضور بسیاری از تولید کنندگان اصفهان که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کنند و امیدوارم موانعی که بر سر راه حضور آنها در نمایشگاه است هر چه زودتر برطرف شود و ما شاهد مشارکت فعال تولیدکنندگان اصفهانی باشیم.

رجالی خاطر نشان کرد نمایشگاه محلی است برای تجمع برندهای معتبر که اگر چه نیازی به مطرح شدن و یا فروش بیشتر نداشته باشند اما باید به عنوان برند برتر در نمایشگاه شرکت کنند .

رئیس گروه پژوهشی منطقه ای اصفهان ابراز امیدواری کرد سال آینده شاهد حضور بازید کنندگان بین المللی باشیم و از چند ماه قبل می بایستی با برنامه ریزی قبلی و زدن ایمیل حتی لوکیشن غرفه ها برای شرکت کنندگان خارجی مشخص گردد تا حضور آنها قطعی شود.

وی از رویدادهای مهمی در حاشیه نمایشگاه خبر داد که یکی از آنها میز توسعه و صادرات طلا و جواهرات کشوری بود که اتفاق خوبی بود و امیدوارم سال آینده با حضور مسئولین کلیدی و اصلی در این نشست شرکت کنند.


رجالی از اتفاق بسیار مهم و خوبی در کشور خبر داد و آن بحث پژوهش برروی مصنوعات طلا و جواهر و کیفیت است که تا کنون پژوهش را به طور کلی نداشته ایم.


استاندارد استان اصفهان اولین پژوهشگاه منطقه ای کشور را با محوریت طلا و جواهر ایجاد کرده است و در حال چالش یابی صنعت طلا هستیم تا بتوانیم زیر ساختهای این صنعت را قوی کنیم و مشکلات آن را ارزیابی کنیم.

وی از افتتاح دفتری در دانشگاه اصفهان مخصوص تولیدکنندگان خبر داد که به زودی افتتاح خواهد شد تا افراد با تجربه را بتوانیم در کنار تولید کنندگان قرار دهیم و کیفیت صنعت طلا را ارتقاء دهیم .

رئیس گروه پژوهشی منطقه ای اصفهان گفت :در صدد هستیم که این پژوهش را بر روی جواهر هم داشته باشیم زیرا بسیاری از موسسات نامعتبر هستند و به صورت ناآگاهانه سرتیفیکیت (Certificate) صادر می کنند و آزمون مهارت را بر روی گوهر سنگها و الماس شروع خواهیم کرد و تا کسانی که سرتیفیکیت (Certificate) نامعتبر صادر می کنند شناسایی شوند.

 

 


وی در پایان از زحمات همه همکاران به خصوص آقای شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر که در بحث طلا و جواهر زحمات زیادی را کشیدند تشکر و قدردانی کرد.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics