تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۳۰۰ مربی ورزشی در ایام کرونا شغل خود را از دست دادند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: بیش از ۲۳۰۰ مربی ورزشی در ایام کرونا به طور کامل شغل خود را از دست دادند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا ، "امیر محسنی" در نشست خبری شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران بزرگ‌ ترین زنجیره ورزش شهروندی کشور را داراست، گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران ۱۱۰۰ فضای ورزشی را دراختیار دارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در خصوص اینکه بیش از ۲۳۰۰ مربی ورزشی در ایام کرونا به طور کامل شغل خود را از دست دادند، افزود: اما در این مدت حمایت های زیادی از سوی شهرداری تهران برای این افراد انجام گرفت.

 

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به دستور شهردارتهران ۱۵ میلیاردتومان وام بدون بهره با تنفس یک ساله را برای مربیان تخصیص دادیم. 

 

وی درباره کمک به باشگاه داران ورزشی در پایتخت اظهارکرد: چک های ۴۳ باشگاه دار که با شهرداری تهران ارتباط تنگاتنگ داشتند را برگرداندیم و حتی یک ریال از این افراد دریافت نشد اما متاسفانه تا این لحظه عددی از سوی دولت دریافت نکرده‌ایم. 

 

محسنی با اشاره به برگزاری جلساتی به اتحادیه باشگاه داران گفت: بسته‌های حمایتی‌ای که شهرداری تهران برای مجموعه های ورزشی خود داشته است به باشگاه داران نیز پیشنهاد دادیم. 

 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان با تاکید بر هزینه ماهیانه ۳۰ میلیارد تومان سازمان ورزش شهرداری خاطرنشان کرد: طی چندین ماه گذشته و در ایام کرونا این هزینه به طور تمام و کمال از سوی شهرداری تهران به ما پرداخت شده است.

 

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics