تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
هفته به هفته با خبر های حسابداری

اخبار مربوط به "حسابداری" را در هفته ای که گذشت دنبال کنید

اطلاع از قوانین مالی و حسابداری و همچنین بیانه های انجمن ها و مراکز مربوط لازمه موفقیت یک حسابدار و حسابرس در هر مقطع و موقعیت شغلی می باشد. انجمن ها و مراجع حرفه ای مالی، حسابداری وحسابرسی در جهت اعتلای سطح آگاهی و تخصص حرفه‌ای؛ همچنین مشارکت هر چه بیش‌تر افراد باصلاحیت؛ و تأمین خودکفایی در زمینه خدمات حسابداری و حسابرسی مورد نیاز جامعه گام بر می دارند. به عبارتی مأموریت اصلی این انجمن ها و مراجع حرفه ای فراهم کردن شرایط و فرصت‌هایی مناسب برای رشد و توسعه حرفه حسابداری و حسابداران است. حسابداران و علاقه مندان با رصد کردن لحظه نگر حسابداری، در جریان آخرین قوانین،استانداردها، رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با انجمن ها و مراجع حرفه ای حسابداری داخلی و بین المللی قرار گرفته و از خدمات ارائه شده آنها در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بر می دارند. با توجه به مشغله زیاد حسابداران و حسابرسان و اهمیت مطلع بودن آنها، رسانه حسمان از طریق لحظه نگر حسابداری اخبار در طول هفته را اطلاع رسانی می کند.

توانمندسازی پایداری؛ اولویت برای حسابداران

گروه مشورتی (AG) حسابداران حرفه ای شاغل در کسب وکار (PAIB)، در گزارش جدیدی، دیدگاه هایی در مورد روندهای اصلی جهانی که بر آینده آمادگی حرفه حسابداری تاثیر می گذارد، جمع آوری کرده است.

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

برگزاری همنشینی مجازی در مورد حسابداری دیجیتال

همنشینی حسابداری دیجیتال به شکل مجازی در 17 ژوئن 2021 برگزار می شود.

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

 

انتصاب عضو جدید در هیئت امنای بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی

بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS)، ماسامیچی کونو (Masamichi Kono) را به عنوان عضو هیئت امنا منصوب کرد، که عضویت او از 1 ژوئیه 202 آغاز خواهد شد.

جهت دریافت کامل کلیک کنید.

 

 

انتشار چارچوب پیشنهادی گزارش تفسیری مدیریت برای بازتاب تغییرات در محیط گزارشگری بنگاه

هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB) به تازگی چارچوب جامع پیشنهادی را برای نظرخواهی عمومی برای بنگاههایی منتشر کرد که گزارشهای تفسیری مدیریت را مطابق با نیازهای اطلاعاتی سرمایه گذاران تهیه می کنند.

جهت دریافت متن کامل کلیک کنید.

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران نوین مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics