تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پاداش چشمگیر جوایز ورزشکاران ناشنوا

رییس فدراسیون ناشنوایان از افزایش پاداش مدال آوران این رشته در رقابتهای بین المللی آینده خبر داد و گفت: پاداش قهرمانان ناشنوا در رقابتهای بین المللی آینده به میزان ۶۰ درصد قهرمانان المپیک و پارالمپیک خواهد بود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا، مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بحث افزایش پاداش مدال آوران ناشنوا پس از مدت ها پیگیری یکماه پیش در شورای معاونین وزارت ورزش به تصویب رسید، به طوری که پاداش قهرمانان ورزشکاران ناشنوا پس از این به میزان ۶۰ درصد ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خواهد بود. قطعا این اتفاق انگیزه و امیدواری را در بین ورزشکاران ناشنوا چند برابر خواهد کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ضمن تشکر از پیگیریهای وزارت ورزش برای افزایش حقوق مدال آوران ناشنوا، گفت: امیدوارم در دولت آینده مدال آوران ناشنوا بتوانند پاداش خود را براساس آن چیزی که مصوب شده، دریافت کنند.

 

تیشه گران همچنین در خصوص تحت حمایت قرار گرفتن ورزشکاران ناشنوا زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک، گفت: این مساله باید از سوی فدراسیون جهانی ناشنوایان تایید و مورد موافقت قرار بگیرد که متاسفانه فدراسیون جهانی موافقت نمی کند.


رییس فدراسیون ناشنوایان در پایان در مورد میزبانی مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در جزیره کیش افزود: سعی ما بر این است که از هر فرصتی برای مطرح شدن جایگاه ناشنوایان استفاده کنیم تا بهتر دیده شوند. برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک نیز با همین دیدگاه در کیش در نظر گرفته شد تا ورزشکاران ناشنوا در آینده بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics