تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ثوری: خیلی‌ها برای ما مانع تراشی‌کردند/ جوایز دلاری برای بوکسورها در نظر گرفته‌ایم

رئیس فدراسیون بوکس ایران‌ گفت: خیلی سعی داشتند برای جلوگیری از موفقیت تیم ملی مانع تراشی‌کنند اما ما تنها به هدف خود فکر می‌کردیم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا، حسین‌ثوری درگفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خوب تیم‌ ملی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، توضیح داد: ابتدا تبریک‌ می‌گویم به کادرفنی تیم ملی و خصوصا آقای استکی که خالصانه کار کرد و سختی‌ها را به جان خرید. این نتیجه حاصل شش ماه تلاش مداوم در شرایط سخت فعلی بود. بوکس ایران پتانسیل بالایی دارد و اگر با برنامه پیش رویم قطعا نتایج بهتری‌ هم حاصل خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او افزود: خیلی‌ها سعی داشتند مانع تراشی کرده و موضاعات حاشیه‌ای برای تیم ملی ایجاد کنند، اما ما توجه نکردیم و به هدف خود فکر کردیم تا به آن برسیم. ما اکنون به دنبال کسب مدال جهانی و المپیک در ادوار بعدی هستیم. این عملکرد تیم ملی یکی از ‌بهترین نتایج بیست سال اخیر بوکس ایران بود که خوشبختانه با تلاش زیاد یک مجموع به دست آمد.

 

رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند جهان مثل قزاق و ازبک در آسیا، جایگاه اصلی بوکس دنیا در قاره کهن است و خوشبختانه ما توانستیم ‌خودمان را در جمع بهترین‌ها قرار دهیم. بوکسورهای ما در این دوره قهرمانی آسیا توانستند بوکسورهای دارای رنک و مدال‌های جهانی را شکست دهند که برای ما خیلی مهم است. با قزاق دو برد دو باخت و با هند هم دو برد و دو باخت داشتیم که این‌ موضوع نشان از پیشرفت بوکسورها بود.

 

او درباره جوایز در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون برای مدال آوران نیز گفت: ‌جوایز خوب کنفدراسیون بوکس آسیا (طلا ۱۰ هزار دلار، نقره ۵ هزار دلار و برنز ۲ هزار و ۵۰۰ دلار) برای این دوره، باعث شده بود تا قهرمانان بزرگ دنیال با انگیزه بالا مشت بزنند، اما علاوه بر آ ما از طریق خود فدراسیون،‌ حامیان مالی و نایب رئیس فدراسیون نیز به ترتیب برای مدال‌های نقره ۱۰۰۰ دلار، ۵۰۰ دلار و ۵۰ میلیون تومان و برای مدال‌های برنز ۶۰۰ دلار و ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم.

 

ثوری درمورد تاثیرات مثبت اردوی آماده سازی بوکسورهای ایران در ازبکستان نیز گفت: اردوی ازبکستان، اردوی مشترک با سوریه، اردوهای منظم در شش ماه گذشته و همچنین برگزاری لیگ، کنار هم باعث شدند تا نتیجه بگیریم. وقتی همه عوامل را کنار هم‌ می‌گذاریم منطقا باید این نتیجه برای تیم ملی حاصل می‌شد.

 

او درباره برنامه‌های فدراسیون برای المپیک نیز گفت: به آقای استکی گفته‌ایم برنامه خود برای المپیک را هرچه زودتر به فدراسیون بدهد تا ما هم با تمام قدرت به کارمان ادامه دهیم.

 

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics