تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۱۷۰ درصدی اعتبار کمیته ملی المپیک طی دو سال گذشته

اعتبار کمیته ملی المپیک ایران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰؛ ۱۶۳میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال ۱۳۹۸ که ۶۰ میلیارد تومان بود؛ از رشد ۱۷۰ درصدی برخوردار بوده است. دلیل این افزایش چشمگیر، پشتیبانی‌های لازم برای شرکت در مسابقات المپیک بوده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، در پی انتشار مطلبی با عنوان "پدر فوتبالی‌ها، ناپدری‌المپیکی ها"»،  مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۲ در سایت جوان آنلاین، این سازمان به منظور تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد: نگاه سازمان برنامه و بودجه کشور همواره با رعایت اصل عدالت، پشتیبانی از تمامی فعالیتهای ورزشی در ابعاد قهرمانی، همگانی،‌ بانوان و .. همراه بوده است. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر همین اساس، باوجود شرایط سخت اقتصادی به خاطر تحریم‌های ظالمانه و همه‌گیری اپیدمی کرونا، سازمان برنامه و بودجه کشور، به طور ویژه حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از کاروان المپیکی کشورمان انجام داده است. به طوریکه اعتبار کمیته ملی المپیک ایران در سال ۱۴۰۰ (به میزان ۱۶۳میلیارد تومان) نسبت به سال ۱۳۹۸ (به میزان ۶۰ میلیارد تومان) از رشد ۱۷۰ درصدی برخوردار بوده که دلیل این افزایش چشمگیر نیز انجام پشتیبانی‌های لازم برای شرکت در مسابقات المپیک بوده است. همچنین علیرغم تعویق بازی‌ها در سال گذشته، تخصیص اعتبارات کمیته مذکور برای تامین ارز مورد نیاز و برگزاری اردوهای آمادگی ورزشکاران به طور منظم و کامل انجام شده است.


در همین راستا و هم زمان با حمایت‌های مالی از تیم ملی فوتبال، مبلغ ۵‏‏/۴۷  میلیارد تومان از محل ردیف ویژه بازی‌های مذکور نیز به صورت نقدی در اختیار کمیته ملی المپیک ایران قرار گرفته است. 


شایان ذکر است دکتر صالحی امیری رئیس محترم کمیته ملی المپیک همواره از حمایت‌های دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور از کاروان المپیکی تقدیر نموده است.


لذا انتقاد سایت جوان آنلاین با تیتر "پدرفوتبالی‌ها، ناپدری المپیکی‌ها" ناشی از ناآگاهی بوده و امید است با حمایت همه جانبه دولت،‌ مردم و رسانه ها شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال و همچنین کاروان المپیک کشورمان باشیم.

منبع خبر: مرکز اطلاع رسانی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics