تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارگاه آموزشی رایگان برای تربیت مدرس زبان انگلیسی

مرکز آموزش های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در راستای مسئولیت اجتماعی خود در زمینه ایجاد اشتغال، کارگاه یک روزه رایگان تربیت مدرس انگلیسی را برگزار می کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل ازایسنا، این کارگاه برای افراد واجد شرایط با سطح زبان انگلیسی پیشرفته، علاقمند به تدریس، (فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی از کلیه دانشگاه ها و آموزشگاه های کشور) برگزار خواهد شد. بنا به اعلام مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، نفرات برتر این دوره ی آموزشی، به همکاری با این مرکز برای تدریس زبان انگلیسی دعوت خواهند شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کارگاه رایگان یک روزه تربیت مدرس زبان انگلیسی، متقاضیان را قادر می سازد مهارت های ضروری برای تدریس، سنجش یادگیری زبان آموزان، تکنیک‌های رفتاری، آموزشی و عملی در کلاس درس را فرا گیرند. به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، ثبت نام برای تعداد محدود و پس از بررسی رزومه متقاضیان و مصاحبه تلفنی و تایید نفرات انجام می گردد.

ثبت نام در دوره رایگان آموزش تربیت مدرس زبان انگلیسی حداکثر تا روز یکم مردادماه ۱۴۰۰ انجام می شود. این دوره آموزشی روز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ در محل مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می شود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی می توانند با شماره  ۶۶۰۷۵۶۴۲ تماس حاصل فرمایند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics