تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برگزاری نخستین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نخستین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی در این دانشگاه با معرفی برترین‌ها در پنج محور مختلف ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا،  محمود خدادوست با اشاره به اینکه  جشنواره با همت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سه حوزه بهداشت، درمان و آموزش برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در پنج  محور مالی، بودجه، سرمایه انسانی، امور پشتیبانی و خیرین سلامت اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: بیش از ۳۰ مرکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شامل ۱۷ بیمارستان، ۱۰ شبکه بهداشتی و ۱۲ دانشکده توسط کارشناسان و داوران جشنواره مورد پایش و بررسی  قرار گرفته اند.

 

خدادوست نبود وحدت رویه در فرآیندهای های اداری، مالی و اجرایی واحدها، برداشت های متفاوت از قوانین، آیین نامه ها در اجرائیات و ضرورت ایجاد نظم و انضباط در سیستم های تدارکاتی و انبارها از مهم ترین عوامل شکل گیری این جشنواره دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با پایش های صورت گرفته نسبت به تبیین فرهنگ صرفه جویی در منابع و ایجاد منابع پایدار با هدف خوداتکایی واحدها اهتمام ورزیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: جشنواره انضباطی مالی و اقتصاد مقاومتی با هدف تامین رشد پویا و بهبود شاخص های اقتصادی و درراستای دستیابی به سند چشم انداز بیست ساله و سیاست های اقتصاد مقاومتی با رویکردی انعطاف پذیر، فرصت ساز، مولد و پیشرو توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد ه است.

 

به گفته دکتر خدادوست استفاده از سیاست‌های کلان این برنامه به عنوان محور شاخص های جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی قرار گرفت. البته تاکید بر اصلاح و تقویت همه جانبه نظام مالی با هدف پاسخگویی و ایجاد ثبات و اقتصاد ملی به عنوان مهمترین سیاست این جشنواره است.


وی گفت: صرفه جویی در هزینه های عمومی کشور با تاکید بر تحول اساسی در ساختارها و اصلاح فرآیندهای مالی و اداری و حذف هزینه های زائد و فرآیندهای موازی از دیگر سیاست های این برنامه و مورد تاکید اهداف اساسی جشنواره است.

 

رئیس نخستین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی افزود: در اختتامیه این جشنواره که با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار می شود، از ۹ واحد برگزیده و ۲۸ نفر از روسا و مدیران مراکز این واحدها تقدیر می شود.

 

ایمان وکیل زاده مدیربرنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با اشاره به برگزاری جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این جشنواره با تمرکز بر بررسی و برنامه ریزی فعالیت های پایش عملکرد درحوزه های مالی و بودجه برگزار خواهد شد.

 

مدیربرنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه با اشاره به محورهای اصلی جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی توضیح داد: در این جشنواره عملکرد حوزه های امورپشتیبانی، سرمایه انسانی، خیرین سلامت، بودجه و مالی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با شاخص های طراحی شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وکیل زاده گفت: طرح اولیه این جشنواره با حمایت های هیات رییسه دانشگاه کلید خورد و بر اساس آن این طرح با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مرحله اجرا درآمد.



وی با اشاره به نحوه انتخاب شاخص های جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: از بین ۵۰ شاخص اولیه توسط کمیته فنی و تخصصی که در این جشنواره طراحی شد، حدود ۳۰ شاخص در محورهای پنج گانه طراحی شده است.

مدیربرنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه عنوان کرد: بر اساس نقشه راه، برترین شاخص های عملکردی و برگزیدگان جشنواره در حوزه های درمان، بهداشت و آموزش دانشگاه معرفی خواهند شد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics