تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان جذب همکار و صاحبان ایده در پژوهشکده علوم پایه کاربردی

پژوهشکده علوم پایه کابردی فراخوان جذب همکار و صاحبان ایده در رشته‌های مختلف را منتشر کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، این پژوهشکده در زمینه‌های نانو بیوفیزیک، صاحب ایده تولید محصول در زمینه نانو-بایوتکنولوژی، فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط در مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی دعوت به همکاری می‌کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همچنین براساس این فرخوان، نیروی متخصص نخبه، خلاق و کارآفرین(تمام‌وقت/پاره‌وقت) در گروه پژوهشی نانو بیوفیزیک، صاحب ایده تولید محصول در زمینه نانو-بایوتکنولوژی، فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط در مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و نیروی متخصص مهندسی نفت به عنوان عضو هیات علمی گروه پژوهشی توسعه میادین نفت و گاز، دانش آموخته مقطع دکتری مهندسی نفت(گرایش مخازن و بهره‌برداری) از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی به کارگرفته می‌شود.

 

از علاقمندان دعوت می‌شود مدارک خود را با موضوع "جذب نیرو-شماره ردیف" به آدرس sec.rias@acecr.ac.ir ایمیل کنند.

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، مرکز تجهیزات آزمایشگاهی این واحد از صاحبان ایده که طرح توجیهی (بازار، مالی، فنی و اقتصادی) در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی دارند دعوت کرد.

 

صاحبان ایده فرم مربوط را از آدرس yun.ir/m98axa دانلود و تکمیل و با موضوع "مرکز تجهیزات" به آدرس ایمیل sec.beheshti@acecr.ac.ir ارسال کنند.

 

به گزارش ایرنا، از مهم ترین اهداف پژوهشکده علوم پایه کاربردی، می توان به جذب نخبگان علمی، انجام پژوهش‌های کاربردی برنامه‌ریزی شده و بکارگیری نتایج حاصله در قالب تولید و  بومی سازی فناوری های مورد نیاز، در مسیر توسعه علمی کشور، اشاره کرد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics