تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سبزپوشی بورس در آخرین روز کاری هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۸ هزار و ۴۴۳ واحدی معادل ۰.۶۸ درصد به یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۶۰ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۱۲۳ واحدی به ۱۸ هزار و ۸۷ واحد رسید.

به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از خبرگزاری ایبِنا، امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات پنجمین روز هفته (چهارشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۱۷۸ واحدی معادل ۰.۶۸ درصد به رقم ۳۲۴ هزار و ۳۴۲ واحد رسید.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۱۶۵۱ واحدی معادل ۰.۴۳ درصد، عدد ۳۸۴ هزار و ۱۸۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۰۵۷ واحدی به رقم ۲۴۶ هزار و ۵ واحد رسید.

 

 

همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۶۱۱۳ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۷۲۴ هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۴۵۶۸ واحد افزایش به رقم ۹۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۲۵۹۰ واحد افزایش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۴۹۵ هزار واحد را به نمایش گذاشت.

 

 

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی شستا، پارس، شتران، شپدیس، نوری و فارس با بیشترین افزایش، تاثیر مثبتی در روند شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فولاد، وپارس و وسکرمان، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

 

 

 

با پایان فعالیت بازار سرمایه در پنجمین روز هفته، معامله‌گران بورس ۷ میلیارد و ۱۸۷  میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۸۴۱ هزار و ۲۱ نوبت معامله و به ارزش ۵۸ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: خبرگزاری ایبنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics