تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت طلا دوباره صعودی شد

در روز های گذشته قیمت طلا و نقره افت بسیار زیادی را از خود نشان دادند که صبح دیروز نیز این روند ادامه داشت اما در ادامه روز طلا توانست جهت حرکت خود را معکوس کرده و بار دیگر صعودی شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل ازسایت طلا، در روز های گذشته قیمت طلا و نقره افت بسیار زیادی را از خود نشان دادند که صبح دیروز نیز این روند ادامه داشت اما در ادامه روز طلا توانست جهت حرکت خود را معکوس کرده و بار دیگر صعودی شود.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

قیمت طلا با 6 دلار افزایش در عدد 1767 دلار در حال معامله بوده و هر اونس نقره نیز 26 دلار قیمت دارد که 0.25 دلار رشد را تجربه کرده است.مهم ترین عاملی که باعث افزایشی شدن قیمت طلا بود را می توان داده های مرتبط با فروش خانه در ایالات متحده دانست که رشد قابل توجهی نسبت به ماه های گذشته داشت.

 

 

از طرف دیگر در بازار سهام شاهد کاهش شاخص ها هستیم. کارشناسان بر این باورند پس از رشد روز های گذشته این کاهش شاخص ها یک روند کاهشی فنی است.

 

 

 

 

اما مهم ترین داده اقتصادی که می تواند تکان های بزرگی به هر دو بازار فلزات و سهام بدهد، داده های مربوط به اشتغال غیر کشاورزی ایالات متحده بوده که در روز جمعه منتشر خواهد شد.

 

 

در بازار های دیگر ما شاهد رشد نسبی ارزش دلار آمریکا نسبت به روز گذشته هستیم. نفت نایمکس نیز رشد خوبی را از خود نشان داده و هم اکنون در عدد 73.75 دلار در حال معامله است.

 

 

در روز پنجشنبه نیز قرار است نشست اوپک برگذار شود که می تواند بر روی قیمت نفت تاثیر گذار باشد. بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نیز در عدد 1.465 قرار دارد.

 

 

 

از نظر فنی طلا همچنان شرایط نزولی را تجربه کرده و نمودار ها نشان دهنده افت بیشتر قیمت آن هستند. حمایت کامل طلا همچنان در سطح 1700 دلار قرار داشته و پیش از آن در نقاط 1750 و 1735 دلار پشتیبانی می شود.

 

 

در طرف دیگر نمودار طلا ابتدا در نقطه 1775 دلار دارای مقاومت بوده و عبور از آن می تواند قیمت طلا را به مقاومت کلیدی در 1786 دلار برساند. مقاومت اصلی طلا نیز در نقطه 1850 دلار قرار دارد.

منبع خبر: پایگاه خبری طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics