تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استفاده از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای برای مددجویان کمیته امداد

دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ارتقای مهارتی، توانمندسازی اقتصادی و اشتغال مددجویان تفاهم نامه منعقد کردند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، تفاهم نامه‌ همکاری مشترک بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد به نمایندگی از طرفین منعقد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این تفاهم‌نامه به منظور ارتقای مهارتی، توانمندسازی اقتصادی و اشتغال مددجویان مورد حمایت کمیته امداد با استفاده از ظرفیت‌های علمی و امکانات دانشگاه منعقد شد.

 

اهداف این تفاهم نامه عبارتند از برنامه ریزی و مشارکت در توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، مشارکت و هم افزایی ظرفیت‌های طرفین در راستای ارتقای شاخص‌های اشتغال و خودکفایی و تشریک مساعی و اتخاذ تدابیر لازم جهت پایدارسازی مشاغل ایجاد شده برای مستعدین اشتغال تحت حمایت کمیته امداد.

 

در این راستا شورای سیاستگذاری این تفاهم نامه، دستورالعمل‌ها و برنامه‌های اجرایی و نظارتی جهت تشکیل کارگروه‌های اجرایی متشکل از نمایندگان طرفین در کلیه استان‌های کشور را به زودی ابلاغ خواهد کرد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics