تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جریمه ۳۰ هزار یورویی یوفا برای فدراسیون فوتبال انگلیس

یوفا، فدراسیون فوتبال انگلیس را به خاطر تخلف تماشاگرانش ۳۰ هزار یورو جریمه کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از اسکای اسپورت، یوفا به خاطر تخلفاتی که تماشاگران تیم ملی انگلیس در جریان دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل دانمارک انجام دادند، فدراسیون فوتبال این کشور را ۳۰ هزار یورو جریمه کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان و مشاور رئیس فدراسیون کشتی در رشته فرنگی، با تأیید این خبر گفت: بعنوان عضوی از جامعه بزرگ کشتی و به منظور ایجاد انگیزه در بین کشتی گیران مبلغی را در حد توان، بعنوان جایزه نقدی درنظر گرفته ام. وی تصریح کرد: در نظر دارم به کشتی گیری که موفق به کسب مدال طلا در المپیک توکیو شود، مبلغ ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهداء کنم. همچنین به کشتی گیرانی که مدال های نقره و برنز را نیز کسب کنند به ترتیب ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان بعنوان پاداش، اهداء خواهد شد.

 

در جریان دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ بین انگلیس و دانمارک، تماشاگران انگلیسی ابتدا به سرود ملی کشور دانمارک بی‌احترامی کردند و در جریان ضربه پنالتی تیم‌شان در وقت‌های اضافه با استفاده از لیزر سعی در به هم زدن تمرکز کسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی‌ها داشتند. همچنین تماشاگران انگلیسی در جریان بازی اقدام به آتش‌بازی کردند.

 

 

 

 

 

منبع خبر: اسکای اسپورت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics