تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افتتاح مرکز شغلی برای حسابدارن توسط انجمن حسابداران رسمی ویرجینیا

انجمن حسابداران رسمی ویرجینیا مرکز شغلی جدیدی را برای شرکت‎ هایی که به دنبال استعدادهای برتر بوده و همینطور افرادی که به دنبال فرصت‎ های شغلی در رشته‎ های حسابداری و امور مالی هستند، بازگشایی کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  انجمن حسابداران خبره ایران، در حال حاضر این مرکز شغلی (VSCPA)،موقعیت‎های شغلی، خدمات بررسی رزومه و سایر منابع مدیریت شغلی و استعدادها را ارائه می‎دهد. این موقعیت جدید، بخشی از استراتژی خدمات شغلی VSCPA برای اتصال حسابداران رسمی با منابع آینده‎گرا برای ایجاد نوآوری در روند کار، رشد استعدادها و راهبری است. این مرکز بواسطه یک بستر نرم افزاری شغلی توسط شرکت YM Careers راه اندازی شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس و مدیر عامل VSCPA در بیانیه ای اظهار کرد: "در حال حاضر یافتن استعدادهای واجد شرایط برای بسیاری از صنایع چالشی اساسی است، به ویژه در حرفه حسابداری که بسیار رقابتی است، چرا که تقاضا برای استخدام پرسنل حسابداری و مالی بسیار بالاست. به همین دلیل VSCPA متعهد به ارائه خدمات، منابع و ابزارهای شغلی برای اعضای و کارفرمایان است که این امر برآورده کننده نیازهای روزافزون کارکنان در شرایط کنونی و آینده خواهد بود. "

 

در اوایل سال جاری، در پاسخ به هیاهوی کار در فضای مجازی که بواسطه همه گیری کرونا ایجاد شده بود، VSCPA و Accountingfly، (سازمانی متخصص در استخدام استعدادهای از راه دور در ایالات متحده)، همکاری خود را آغاز کردند.

 

برخی ویژگی‎های ارائه شده توسط این مرکز عبارتند از:

 بررسی رایگان رزومه:

جویندگان کار می توانند رزومه‎ای را که توسط یک کارشناس تنظیم رزومه بررسی می‎‎شود، با پیشنهاداتی برای ارائه بهترین فرصت برای مصاحبه دریافت کنند.


 اطلاع‎رسانی شغلی:

افراد جویای کار می‎توانند اطلاع‎رسانی رایگانی را در رابطه با زمانی که کار جدیدی منطبق با جستجوها و علایق شغلی آنها در دسترس است، فعال کنند.


 خبرنامه Job Flash:

پست های شغلی هر ماه مستقیماً برای هزاران عضو VSCPA و جویندگان کار ثبت شده از طریق پست الکترونیکی ارسال می شود.


 منابع جستجوی شغلی:

منابع کاریابی مرکز، نکاتی را برای برجسته کردن رزومه، بالا بردن رتبه مصاحبه، پیشرفت شغلی، هدایت رسانه‎های اجتماعی و موارد دیگر ارائه می‎دهد.


 ارتقای ویژگی‎های کارفرمایان:

این مرکز بسته‎های جدید و شبکه‎های بزرگتری را برای آگهی‏های استخدام، تخفیف حق عضویت ‎ها و دسترسی به بسترهای کاری متنوعی را شامل می‎شود.


 قرار گرفتن در رسانه ‎های اجتماعی:

کارفرمایان و استخدام‎ کنندگان با ارتقای شغلی و ارائه شدن به عنوان نام تجاری، در رسانه‎ های اجتماعی VSCPA قرار می گیرند.


 فهرست کارورزی:

به زودی این مرکز بخش کارورزی برای ارتباط کارفرمایان با دانشجویان حسابداری و فارغ التحصیلان جدید در شرف ورود به بازار کار، راه اندازی خواهد کرد.
 

 

 

منبع خبر: انجمن حسابداران خبره ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics