تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
در جلسه کمیته تخصصی دانشگاه، علمی کاربردی مطرح شد؛

پیگیری قانونی مراکزی که ضوابط دانشگاه علمی کاربردی را رعایت نکرده اند

در یکصدو چهل و هشتمین جلسه کمیته تخصصی دانشگاه، علمی کاربردی مقرر شد مراکزی که رعایت ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی را ننموده اند از طریق قانونی پیگیری شوند و دانشگاه در برخورد یا آنها از ابزارهای قانونی (حوزه‌های حقوقی، نظارت و آموزشی) استفاده کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، در جلسه ۱۴۸ کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی که با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه و سایر اعضای کمیته مذکور، برگزار شد،دستور گزارش پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی مهرماه ۱۴۰۰مراکز آموزشی علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه، در قالب گزارش آماری طرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

 

 

بر این اساس، پذیرش دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی صرفاً در چارچوب «خوشه شغلی- حوزه شغلی» تخصیص یافته به مراکز آموزش انجام پذیرفت. در کنار این رشته محل‌ها، امکان تخصیص ۱۵ درصد رشته محل خارج از خوشه - حوزه شغلی مرکز آموزش، مطابق دستورالعمل مربوط توسط واحد استانی در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغ شده و ضوابط دانشگاه فراهم شده است واین رشته محل‌ها، بر اساس نیازها و مزیت‌های منطقه‌ای و مرتبط با ماموریت اصلی مرکز آموزش، توسط واحدهای استانی دانشگاه، برای هر مرکز آموزش، ثبت شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، همچنین بر اساس اعلام دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی وضعیت تعدادی از مراکز آموزش علمی کاربردی هیأت موسسی طرح شد و با در نظر گرفتن تمامی جوانب حقوقی و قانونی موضوع، بررسی تصمیم‌گیری مقتضی صورت پذیرفت.

 

 

در این جلسه، گزارش اقدامات انجام شده در راستای طرح آمایش آموزش عالی مهارتی ارائه گردیده و مقرر شد خلاصه طرح آمایش هر استان به تفکیک در جلسه بعد کمیته آمایش آموزش عالی مهارتی واحدهای استانی مطرح و بررسی شود.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics