تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بخشنامه ثبت عملکرد اعتبارات هزینه ای سه ماهه اول سال ۱۴۰۰

فرم های عملکرد اعتبارات هزینه ای سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در کارتابل رییس دستگاه اجرایی درج شده و مهلت تکمیل و ارسال آنها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۱ است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، بخشنامه نحوه ارایه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی دارای اعتبار هزینه ای مصوب
در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در ۳ ماهه اول


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه و بودجه کشور و جزء (۵) بند (ج) تبصره (۱۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، از تیرماه سال ۱۴۰۰، هرگونه تخصیص و پرداخت اعتبارات هزینه ای بر اساس برنامه های اجرایی و متناسب با تحقق خروجی ها (کالا یا خدمات) و ارزیابی شاخصهای عملکرد خواهد بود. بنابراین دستگاههای اجرایی دارای اعتبار هزینه ای مصوب در جدول شماره (۷) قانون مکلفند گزارش های مالی و عملیاتی برنامه های اجرایی و خروجی ها را در مقاطع سه ماهه به این سازمان ارسال نمایند.


به همین منظور، فرم های ارایه گزارش عملکرد سه ماهه اول اعتبارات هزینه ای برای دستگاههای اجرایی ملی (منطبق با برنامه ها و خروجی های پیوست شماره (۴) قانون بودجه) و در سامانه جامع بودجه به آدرس budget.mporg.ir بارگذاری شده است و می بایست حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ تکمیل و با تایید بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب / مدیر امورمالی (حسب مورد) به امور بخشی ذیربط در سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال گردد.


دستگاههای اجرایی استانی مکلفند گزارش عملکرد مالی و عملیاتی برنامه های اجرایی و خروجیها را با ساز و کاری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها تعیین می کند، به آن سازمان ارایه نمایند.


از آنجا که هرگونه تخصیص اعتبار در سه ماهه دوم منوط به تایید گزارش عملکرد آن دستگاه اجرایی، از سوی امور بخشی ذیربط دراین سازمان/ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می باشد، مسئولیت عدم تخصیص و پرداخت، از جمله پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در زمان مقرر برعهده آن دستگاه اجرایی خواهد بود. 

 

 

 

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics