تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

"مسکن" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای گذشت، دنبال کنید

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! جهت ورد به این بازار قیمتها را به طور مداوم رصد کنید.

 

یک خانه در شمال تهران چند؟

خانه‌های شمال تهران جزو گران‌‎ترین واحدهای پایتخت محسوب می‌شود و قیمت مسکن در این مناطق بسیار بالاست. آپارتمان‌های شمال تهران قیمت‌های متفاوتی دارد و نرخ‌ها تقریبا از متری 45میلیون تومان تا بالای 100میلیون تومان متغیر است. از این رو می‌توان گفت برخی از واحدهای شمالی تهران حتی بیش از 100میلیون تومان در ازای هر متر مربع تفاوت قیمت دارد.

 

 

 

یک خانه ۶۰ متری در تهران چند؟

حدود یک پنجم معاملاتی که طی یک ماه اخیر در تهران انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است، مربوط به واحدهایی است که متراژی بین 55 تا 65متر دارند و این موضوع حاکی از سهم بالای این واحدها در معاملات آپارتمان است.

لازم به ذکر است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید تنها نمونه‌ای از معاملات است که طی یک ماه اخیر در تهران انجام شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است.

 

 

 

خانه‌های بالای ۱۰۰متر قلب تهران چند؟

قلب تهران (منطقه6) یکی از مناطق مرکز تهران است که به مراکز مهم و سایر نقاط تهران دسترسی بسیار مناسبی دارد. این منطقه از مترو، بی‌آرتی و سایر امکانات این چنینی برخوردار بوده و به  همین دلیل قیمت مسکن هم در آن بالاست و معاملات تیر و خرداد ارقام بسیار بالایی را به ثبت رسانده است.

 

 

 

یک خانه در گران‌ترین محله شرق تهران چند؟

پاسداران یک محله گران قیمت در منطقه4 شهرداری و شمال شرق تهران است. قیمت مسکن در این محله بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و قیمت برخی از خانه‌های آن به قیمت مسکن در منطقه یک هم می‌رسد.

 

 

 

منبع خبر: تیم تولید محتوا حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics