تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کاهش 3 میلیونی قیمت خودروهای داخلی +جدول

قیمت خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو دوشنبه بیست و هشتم تیر، کاهش پیدا کرد.محصولات داخلی سایپا و ایران خودرو دوشنبه ۲۸ تیر با کاهش یک تا سه میلیون تومانی روانه بازار شدند. برخی از محصولات مونتاژی هم از پنج تا ۱۵ میلیون تومان نسبت به روز یکشنبه قیمت کمتری دارند قیمت خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو دوشنبه بیست و هشتم تیر، کاهش پیدا کرد. در بین محصولات ایران خودرو دنا تیپ یک، سمند، پژو پارس، پژو ۲۰۶، تندر ۹۰ و پژو ۲۰۷ ارزان شدند و پراید هاچ بک، تیبا صندوقدار، ساینا، کوئیک و وانت زامیاد هم در بین محصولات شرکت سایپا نسبت به دیروز قیمت کمتری دارند.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از سایت طلا، با این وجود پژو ۴۰۵ و کوئیک اتوماتیک پلاس در بین محصولات داخلی و چانگان و سوزوکی ویتارا در بین مدل‌های مونتاژی با افزایش قیمت فروخته می‌شوند. قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

قیمت خودروهای ایران‌خودرو

پژو ۴۰۵ تنها محصول ایران‌خودرو است که امروز گران شده و با افزایش یک میلیون تومانی، ۲۰۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. بیشترین کاهش قیمت در پژو ۲۰۰۸ به چشم می‌آید که نسبت به دیروز پنج میلیون تومان ارزان شده. همچنین تندر ۹۰ سه میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ دو هر کدام دو میلیون تومان و سمند و پژو ۲۰۷ یک میلیون تومان از خرید و فروش‌های روز قبل قیمت کمتری دارند.

 

 

قیمت روز محصولات سایپا

پراید هاچ بک، تیبا صندوقدار، ساینا و کوئیک دنده‌ای یک میلیون تومان ارزان شدند. در بین مدل‌های داخلی، فقط کوئیک اتوماتیک پلاس یک میلیون تومان گران شد و در بین محصولات مونتاژی چانگان افزایش پنج میلیون تومانی را تجربه کرد. کیا سراتو هم که دقیقا ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده، نسبت به دیروز افت ۱۵ میلیون تومانی دارد.

 

قیمت روز محصولات سایپا

 

 

 

 

 

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics