تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

"تسهیلات بانکی" و اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

تسهیلات بانکی همان خروجی های اصلی بانک ها هستند که از طریق آنها نقدینگی های سرگردان جامعه، به مبادی تعریف شده و هدفمند اقتصادی تزریق می شود. بدین معنی که یک بانک با تجهیز منابع (شامل سرمایه و حقوق صاحبان سهام و انواع سپرده ها و یا سایر بدهی ها) آنها را در راستای اهداف از قبل تعیین شده به مصرف می رساند. . تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند.

امهال وام کرونا تا پایان ۱۴۰۰

عزت‌الله ضرغامی با اعلام عضویت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ستاد ملی مدیریت کرونا، از امهال وام کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین با اقساط ۳۶ ماهه

 بانک اقتصاد نوین به همه متقاضیان وام تا سقف ۵میلیارد ریال با اقساط ۳ ساله پرداخت می‌کند. بانک اقتصاد نوین با معرفی طرح تسهیلاتی صبا ۱ و صبا ۲ تا دو برابر میانگین حساب تا سقف ۵میلیارد ریال وام پرداخت می‌کند.

 

قیمت وام مسکن برای مجردها و متاهلین

 مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود.

 

دریافت غیر حضوری وام از بانک های ملی ٬ملت٬صادرات٬رسالت از ۶۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان

فارق از در نظر گرفتن شرایط کرونایی در ایران و جهان که خود دلیل محکمی برای انجام غیر حضوری امور اداری و بانکی هست ٬ دنیا لحظه به لحظه به سمت دیجیتالی شدن و انجام امور به صورت الکترنیکی  پیش می رود ٬ تاسیس بانک های بدون شعبه در سراسر جهان چند سالی است که رونق گرفته و بسیاری از بانک های قدیمی نیز در حال بستن و کم کردن شعب فیزیکی خود هستند و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری را به دلائل مختلف بر دایر کردن شعبه های بانکی پر هزینه ترجیح می دهند. در کشور ما ایران نیز هر چند دیر و هر  چند با سرعت کم ٬ بانک ها در حال برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بانکی به مشتریان به صورت غیر حضوری و از راه دور هستند.

 

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان آذرماه و مهلت پرداخت آن توسط بانک ها تا پایان بهمن ماه تمدید شد

براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان آذرماه ماه تمدید شد.

 

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی تعمیر مسکن چیست ؟

وام تعمیر مسکن که به‌نام جعاله نیز معرفی شده است تسهیلاتی برای تعمیر مسکن یا ساختمان است. این وام برای تعمیر یا تکمیل مسکن پرداخت می‌شود.

 

شرایط انتقال وام مسکن، تعویض وثیقه و تسویه وام چیست؟

شرایط اقتصادی جامعه باعث شده نیازهای متقاضیان وام هر روز در حال گسترش باشد . راهکارهای سیستم‌های بانکداری همگام با نیازهای متقاضیان در حال به‌روز شدن است. اینجا به ۴ موضوع پرمتقاضی یعنی «انتقال وام مسکن به دیگری»، «شرایط انتقال وام به شهرهای دیگر»، «تعویض وثیقه و شرایط آن» و «مراحل تسویه وام مسکن و فک رهن» پرداخته شده است .

 

کدام بانک‌ها وام بیشتری دادند؟

بررسی عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور بیانگر این است که مانده تسهیلات اعطایی تا پایان مرداد سال جاری در مقایسه با اسفند سال گذشته رشد ۱۴.۳ درصدی داشته است.

 

شرایط وام فوری ۱۵۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهرایران با سود یک درصد

 بانک قرض الحسنه مهر ایران شرایط دریافت وام فوری ۱۵۰ میلیون تومانی با سود ۱ درصد با امکان دریافت یک روزه تسهیلات را اعلام کرد.

 

 

منبع خبر: تیم تولید محتوای حسمان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics